Od 26. studenog pa sve do Svetog Nikole Zagreb postaje poprište Wella fashion Weeka, modnog događaja koji u Hrvatsku dovodi trendove s međunarodne modne scene za proljeće/ljeto 2009. godine. “Wella Fashion Week Zagreb modni je događaj koji se pozicionira kao plato mladih i kreativnih dizajnera, a ujedno predstavlja mnogobrojne svjetske dizajnere iz modnih središta diljem svijeta kao što su London, Pariz, Milano, New York, Madrid, Mumbai i Montreal, a kako bi prezentirali svjetsku modnu scenu u Hrvatskoj”, rekla je na press-konferenciji Sarah Josipović iz Suzy promotiona. Dodala je da na taj način Zagreb postaje svjetska modna metropola, brendira se njegovo ime i pozicionira ga se na rang-ljestvici najvažnijih modnih tjedana u svijetu.
Prvi showroom
Mjesto zbivanja je balon Boćarskog doma, a u šest dana predstavit će se 16 stranih i 16 domaćih modnih dizajnera. Neka od imena domaćih dizajnera su Artiđana, Ana Kujundžić, Gotic Grotesque by Iva Šimunović, Karaka dizajn, Mu:n, Robantico i drugi, dok se među stranima ističu imena Jacques Van Der Watta i Danice Lepen, Južnoafrikanke hrvatskog podrijetla, pod imenom Black Coffee, poznatih zbog kreacije haljine koja se može vezati na mnogo načina. Zatim, to su i Cristoph Guillarme, Devota&Lomba, Daria Kostenko, PPQ i Eymerik Francois. Šest mladih dizajnerskih nada koje će svoje modne vizije predstaviti u nedjelju na Pret-a-designu su Ines Kuš, Iva Magdić, Jurica Maršanić, Maja Krastinski, Natalija Smogor i Marta Tokić. Ovosezonska novost Fashion Weeka jest što se prvi put u Hrvatskoj priređuje showroom, odnosno izložbeni dio s modelima stranih dizajnera. Tamo će potencijalni kupci, tzv. buyeri moći naručiti modele iz njihove kolekcije za sljedeću sezonu. Iako su showroomi uobičajena praksa u modnom svijetu, takav oblik predstavljanja dizajnerskih kreacija do sada nije bio održan u Hrvatskoj. Modni tjedan će biti obilježen modnim odrednicama, tzv. fashion statementsima, koje odražavaju stav svakog od dizajnera prema modi. Za neke je moda igra, za druge glamur, umjetnost, nada, ljubav, inovacija, kreativnost, hrabrost, magija, šarm, moć, ljepota, poletnost, energija, provokacija ili mogućnost. Još jedna, ne manje važna modna odrednica je – humanost. Upravo je to misija ovosezonskog FWZ pod sloganom “Fashion for charity”. Već prvog dana se održava revija Leonarde Boban koja sav prihod od prodaje svojih 20 modela daruje humanitarnoj akciji pod nazivom “Dom daleko od doma”. Taj projekt pokrenula je udruga “Hrabro srce”, a sredstva se prikupljaju za kupnju kuće u kojoj će boraviti roditelji teško bolesne djece koja nisu iz Zagreba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu