Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Za ovu objavu na Twitteru bilo je potrebno gotovo dva mjeseca rada

Autor: Poslovni.hr
27. svibanj 2014. u 13:51
Podijeli članak —
Izvor: Twitter / @presidentcheese / screenshot

Facebook, Twitter, Instagram i ostali društveni servisi već su odavno mjesto na kojem tvrtke i brendovi grade svoju prisutnost, odnosno koriste ih u promotivne svrhe.

Facebook, Twitter, Instagram i ostali društveni servisi već su odavno mjesto na kojem tvrtke i brendovi grade svoju prisutnost, odnosno koriste ih u promotivne svrhe. Međutim, jeste li znali koliko je vremena potrebno za kreiranje jedne korporativne objave na Facebooku ili Twitteru?

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Business Insider je napravio reportažu o digitalnoj agenciji Huge, koja za klijente vodi društveno-mrežne stranice i profile, a u tekstu se otkrivaju i fascinantne informacije o tome koliko vremena je agenciji potrebno za kreiranje neke objave na Facebooku ili Twitteru.

Facebook, Twitter, Instagram i ostali društveni servisi već su odavno mjesto na kojem tvrtke i brendovi grade svoju prisutnost, odnosno koriste ih u promotivne svrhe. Međutim, jeste li znali koliko je vremena potrebno za kreiranje jedne korporativne objave na Facebooku ili Twitteru?

Business Insider je napravio reportažu o digitalnoj agenciji Huge, koja za klijente vodi društveno-mrežne stranice i profile, a u tekstu se otkrivaju i fascinantne informacije o tome koliko vremena je agenciji potrebno za kreiranje neke objave na Facebooku ili Twitteru.

Primjerice, Huge je za svoga klijenta, tvrtku President Cheese, jedan tvit kreirao gotovo dva mjeseca! U planiranje objave bilo je pritom uključeno niz ljudi u agenciji, poput projektnog menadžera, copywritera i dizajnera.

Rezultat je objava na Twitteru sa slikom koja prikazuje sir Camembert, uz savjet kako ga je najbolje servirati na sobnoj temperaturi.

Evo kako izgleda tvit koji se stvarao gotovo dva mjeseca:

Autor: Poslovni.hr
27. svibanj 2014. u 13:51
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close