Što je baš hrvatsko, najčešće je pitanje kad nekome sa strane počneš objašnjavati o Muzeju Iluzija čiji je uzlet pandemija mogla samo malo prikočiti, ali ne i zaustaviti ga.
Priča je to koja konstantno raste, kako širenjem na sve više lokacija u svijetu, tako i jačanjem tima. Kata Prolić prije nešto manje od godinu dana postala je direktorica marketinga Metamorfoze koja stoji iza poznatog obrazovno-zabavnog koncepta Muzej Iluzija, a s bogatim iskustvim iz telekom industrije sada ima priliku donositi dodatnu vrijednost uspješnoj hrvatskoj ideji.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu