Yahoo namamio Hondu, sponzorirat će im seriju

Autor: Poslovni dnevnik , 10. veljača 2015. u 22:00
Marrisa Mayer

Proizvođač automobila oglašavat će se u novoj sezoni Communityja.

Odluka vodstva Yahooa da NBC-a otkupi seriju Community, koju je ta televizijska kuća prestala emitirati sredinom prošle godine nakon pet sezona, pokazala se mudrom.

Kompanija pod vodstvom Marrise Mayer uspjela je "namamiti" Hondu da sponzorira novu sezonu koja će se prikazivati na Yahoo Screenu od 17. ožujka ove godine. S tim proizvođačem automobila potpisali su jednogodišnji sponzorski ugovor pa će se Hondine reklame "vrtjeti" prije početka emitiranja svake epizode ove serije, u kojoj će se pojavljivati i njihovi automobili. Honda si je ovim ugovorom osigurala i emitiranje svoji oglasa na svim Yahoo siteovima. Kolika je vrijednost ovog "pakta" nijedna od kompanija nije željela otkriti.

Analitičari komentiraju kako je ovo velik posao za Yahoo jer već dugo pokušava naći formulu za uspješniju prodaju tzv. premium oglasnog prostora koji je bitno skuplji od onog koji podrazumijeva samo oglašavanje na webu. Zbog slabije prodaje takvih elitnijih marketinških paketa kompanija se od trećeg kvartala 2012. godine suočava sa slabijim oglašavačkim prihodima. "Postavili smo izazov našoj medijskoj agenciji MediaVestu da nastavi pronalaziti nove alternative tradicionalnim marketinškim formatima s obzirom da se sve više ciljane publike okreće online i digitalnim porukama", komentirao je pak Tom Peyton, marketinški stručnjak američke podružnice Honde razloge uključivanja u "deal" s kompanijom Yahoo.  

Komentirajte prvi

New Report

Close