Wellness industriju moguće je okarakterizirati kao živi organizam koji konstantno raste i razvija se u novim smjerovima. Zahvaljujući sve većoj svjesnosti potrošača o zdravlju, prehrani, potrebi za opuštanjem, zdravstvenim tretmanima, ali i ljepoti te anti-age tretmanima wellness industrija dosegla je vrijednost od 4.2 milijarde američkih dolara.
Postoji cijeli niz promjena koje su dovele do ovakvog neočekivanog razvoja wellnessa. Najveći od svih uzorka je, više nego očekivano, nezdravi životni stil kojem je većina ljudi izložena, a uključuje premalo slobodnog vremena, velike količine stresa, stalnu povezanost i dostupnost te nezdrave prehrambene navike. Sve to dovelo je do orijentacije na zdraviji život koji se ne bazira na posjetu liječnicima nego na održavanju psihičkog i mentalnog zdravlja putem wellness tretmana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu