Na međunarodnoj konferenciji koja je pod nazivom Medijska mjerenja i istraživanja i u organizaciji ABC Hrvatska održana u Zagrebu zapaženo je izlaganje Promjene u navikama gledanja imala Magdalena Malinova iz britanskog Tvbeata, osobe sa 13 godina iskustva u medijskim istraživanjima.
"Zbog televizijskih snimalica koje omogućavaju gledanje programa u vrijeme kad mi to želimo, sadržaj je postao uvijek dostupan i oko pet posto gledanosti je s odmakom, u time shiftu. Zato se spojavila nova krivulja gledanosti koja više nije ona tradicionalna, gdje je vrhunac u prime timeu. Sada su te krivulje spuštene, izravnate su preko dana i traju duže u noć, a ukupna gledanost programa je povećana", rekla je Malinova.Kako monetizirati nove trendove gledanosti kao što je time shift? "Kroz personalizirane oglase, ubuduće nećemo svi gledati isti oglas, doći će do velikih promjena u cjenovnoj politici prodaje oglasnog prostora. Također se pojavio i place shift, odnosn činjenica da raste konzumacija programa izvan kuće.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu