Volvo Trucks dobiva Eurobest

Autor: Poslovni dnevnik , 18. studeni 2014. u 21:59
Reklama za Volvo kamione

Nagradu dobivaju zbog hrabrih marketinških ideja u kreiranju oglašivačke kampanje Serija testova u živo.

Na europskom festivalu kreativnosti Eurobest, koji će se od 1. do 3. prosinca održavati u Helsinkiju (Finska), naziv oglašivača godine bit će uručen kompaniji Volvo Trucks zbog, kako javlja portal Media marketing, hrabrih marketinških ideja u kreiranju oglašivačke kampanje Serija testova u živo.

"Prije četiri godine smo uspostavili novu komunikacijsku strategiju želeći pokazati kako smo kreativno hrabriji. U suradnji s agencijom Forsman & Bodenfors to nam je u potpunosti uspjelo. Predstavili smo potpuno integriranu kampanju koja je lani bila jedna od najuspješnijih na YouTubeu", rekao je Lars Terling, potpredsjednik za marketinško komuniciranje kompanije Volvo Trucks. 

Komentirajte prvi

New Report

Close