Gubite li dodatnu zaradu, a da toga niste ni svjesni?

Autor: Neuralab , 02. lipanj 2015. u 14:53
Foto: Neuralab

Koristite li video u opisu proizvoda i usluga na svojoj web trgovini? Ako je vaš odgovor “NE”, vrlo vjerojatno gubite dodatnu zaradu, a da toga niste ni svjesni.

Koristite li video u opisu proizvoda i usluga na svojoj web trgovini? Ako je vaš odgovor “NE”, vrlo vjerojatno gubite dodatnu zaradu, a da toga niste ni svjesni.

U posljednjih nekoliko godina, video marketing je postao vrlo popularna tema u krugovima e-commerce trgovaca. Dodatno ‘guranje’ oglašivača prema upotrebi videa u svrhu oglašavanja dolazi u obliku najnovijeg Youtube oglašivačkog formata “Trueview za kupnju”. Google novom funkcionalnošću omogućuje oglašivačima izdvajanje proizvoda unutar postojećeg oglasa, na koji posjetitelji mogu kliknuti te odmah kupiti proizvod na izvornoj stranici gdje se proizvod nalazi.

Zašto je video sadržaj toliko bitan?

Porast upotrebe video sadržaja u velikoj je mjeri povezan s ograničenjima slike koja prikazuje ponuđeni proizvod samo iz jednog kuta. No, to nije jedini razlog. Iz godine u godinu brzine spajanja na internet sve su veće i samim time stvoreni su tehnički uvjeti da danas vrlo brzo i lako možemo pogledati video, što nije bilo tako jednostavno prije 10 godina.

Prema istraživanju Reelseoa, 73% ispitanika potvrdilo je da će prije kupiti proizvod ukoliko pogledaju video koji ga opisuje. Čak 96% ispitanika smatra da je video koristan kod donošenja odluke o kupnji proizvoda, dok 71% ispitanih tvrdi da video ostavlja pozitivan dojam o brandu, usluzi ili tvrtki. Iz istraživanja se može zaključiti da video ima veliki utjecaj na osobu kod prikupljanja informacija te može biti odlučujući faktor u tome hoće li kupac ostati na vašoj web stranici ili se zaputiti negdje drugdje.

  • jedna minuta videa jednaka je 1,8 milijuna riječi

  • 32,2 broj je videa kojem je internet korisnik izložen svakog mjeseca

  • svaki mjesec 100 milijuna internet korisnika pogleda online video

 Kvalitetan video sadržaj unaprijeđuje izgled i funkcionalnost e-commerce stranica. No, osim estetike, online video utječe i na ponašanje kupaca, motivirajući ih da češće posjećuju i kupuju na vašoj web trgovini.

Google voli Youtube

Istraživanja također pokazuju da Google strukturira svoje rezultate pretraživanja favorizirajući web stranice koje imaju video sadržaj. I to ne bilo koje video sadržaj, već onaj koji je postavljen na Youtube-u. Ništa čudno, ako znamo da je vlasnik jednog od najpopularnijih video servisa upravo Google.

Evo primjera kako to funkcionira u praksi.

Otvorite Google pretraživač i upišite “Dollar Shave Club”. Na prvoj stranici Google-a pronaći ćete viralni video istoimene kalifornijske startup tvrtke koja je u samo 48 sati nakon objavljivanja videa na Youtube-u privukla 12.000 novih pretplatnika. Poprilično zanimljivo, pogotovo ako spomenemo da osim ponekih Google oglasa i videa na Youtube-u (19 milijuna pregleda) ovaj, sada vrlo uspješni startup, nije koristio nikakve druge kanale oglašavanja.

Uz podatak da je broj video recenzija na Youtubu porastao za 50% u odnosu na prethodnu godinu, te da već sad na Youtube-u postoji oko milijun kanala posvećenih isključivo recenzijama proizvoda, nije teško zaključiti da će video sadržaj postati jedan od glavnih aduta e-commerce trgovaca u budućnosti.

Ljupko Ćorić, Neuralab

Komentirajte prvi

New Report

Close