Umjetnici i glazbenici donijeli klupsku atmosferu u domove

Autor: Marta Duić , 14. siječanj 2021. u 22:00
Svoj doprinos dali su i hrvatski umjetnici, ističe Nadine Kramarić/PD

Nadine Kramarić, brend menadžerica Jägermeistera za Hrvatsku, o ‘Save the nightu’.

Nadine Kramarić, brend menadžerica Jägermeistera za Hrvatsku u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o globalnoj inicijativu Save the Night kojom su donirali dva milijuna dolara komunikacijskoj industriji te kroz brojne online evente oživjeli kulturu grafita, fotografiju i glazbu.

Otkrila je rezultate inicijative, što ih je na nju potaklo, a komentirala je i kako se industrija izborila sa svim izazovima i koliko je to utjecalo na poslovanje i brend.

Recite nam više o inicijativi Save the Night? Što vas je na nju potaklo?

Inicijativom Save the Night odlučili smo se suprotstaviti pandemiji solidarno. Naš primarni cilj bio je vratiti optimizam u društvo, a pogotovo kreativnu industriju koja je pretrpjela značajne gubitke. Željeli smo vratiti uzbuđenje i barem nakratko odagnati nostalgiju za noćnim izlascima.Potencijal projekta prepoznali su brojni naši suradnici i zahvaljujući podršci istinskih meistera ukazali smo na važnost kreativne industrije. Vrijednost globalne inicijative Save the Night dosegla je dva milijuna dolara, a posebno smo ponosni i na činjenicu da su u njezinoj realizaciji svoj doprinos dali i hrvatski umjetnici te tako dodatno ojačali projekt.

Na koje ste se sve umjetnike fokusirali?

Save the Night je bio kompleksan projekt koji je uključivao i aktivnosti poput Meister Drop In-a i Meister Classa u okviru kojih su ljubitelji umjetnosti u svoje domove virtualno doveli poznate glazbenike, street art umjetnike, fotografe i vrhunske miksologe. Inicijativi su se rado odazvali daroviti DJ Indy , DJ Rea, Chez186, Vojko V, Z++, Pocket Palma, Dino&Swana, Parts of the Sun, i Dorijan Skoblar koji su svojim angažmanom ljudima vratili uzbuđenje noćnih izlazaka i druženja. Osim vraćanja atmosfere klupske scene i uobičajenog načina života, ovaj je projekt imao i edukativnu svrhu. Omogućio je ljudima da u direktnom virtualnom kontaktu s umjetnicima nauče nešto novo o umijeću DJ-inga i kulturi grafita, kreaciji pjesama i glazbenih obrada te kako nastaju neki od najpoznatijih koktela. Sve to u svoja četiri zida.

Koji su rezultati inicijative, brojke koje su je obilježile?

Rezultati inicijative Save the Night pokazali su da smo odradili vrhunski posao i ponosno gledamo na ovaj projekt koji je iz pandemije još jednom izvukao ono najbolje – solidarnost, zajedništvo, kreativnost i zabavu. U okviru Meister Classa na kojem smo ugostili poznatog grafitera Cheza186 ostvarili smo zavidan reach od 280 tisuća kontakata, dok je inicijativu dodatno zaokružio projekt Meister Drop In u okviru kojeg smo u suradnji s 11 umjetnika održali 58 virtualnih partyja i u domove brojnih doveli poznate glazbenike, barmene i umjetnike. Da dobru ideju prati i odličan rezultat dokazao je i reach Meister Drop In-a s čak 1,1 milijun kontakata.

Koliko ste vi na kraju zadovoljni i s tom inicijativom, nastavljate li sa sličnim idejama?

Solidarnost s kreativnom industrijom potaknula nas je na ovaj projekt. S obzirom na izvrstan odaziv, brojne kreativce i umjetnike koji su ga podržali te odlične rezultate koje smo zajedno ostvarili, iznimno smo zadovoljni. Posebno nas veseli činjenica da smo njome doprinijeli opstanku kreativne industrije. Vjerujemo da su inicijative poput Save the Night uvijek dobrodošle, neovisno o okolnostima u kojima se nalazimo. Treba biti inovativan, pomicati vlastite granice i razmišljati izvan uobičajenih okvira poslovanja. Tako smo u listopadu u suradnji s Approved storeom i umjetnikom Necrone iz brenda Chypka kreirali personalizirane limitirane tenisice – MeisterKicks – za sve umjetnike koji su sudjelovali u projektu Save The Night. Krajem godine, u suradnji s miksologom Dorijanom Skoblarom i chefom Dorijanom Španićem kreirali smo limitiranu ediciju pre-batched koktela i adventskih keksa kako bismo pomogli ljudima da u svojim kućama kreiraju svoj „mali Advent“, a godinu smo zatvorili jedinstvenom Jägermeister Splash skulpturom koju je za nas izradio talentirani Krešimir Buden.

Zašto Krešimir Buden, 2 Fast?

Njegov je rad poznat na globalnoj razini. Od Novog Zelanda, preko Europe, do SAD-a gdje je u Big Brother kući izložio svoje Splash skulpture, ovaj je street art umjetnik ostavio trag. Ponosni smo što smo upravo mi bili prva hrvatska tvrtka koja ga je angažirala za izradu Splasha. Čim smo objavili suradnju na društvenim mrežama javio nam se kolekcionar iz Njemačke koji je poželio svoj primjerak koji uređenju interijera daje svježu dimenziju i dodatno nas inspirira.

Kako se vaša industrija na kraju godine izborila sa svim izazovima, koliko je sve to utjecalo na vaše poslovanje i brend?

Živimo uz kreativce, izvođače i ugostitelje koji, poput brojnih drugih, zbog pandemije ne mogu jednako strasno i predano raditi svoj posao. Aktivnostima koje smo provodili tijekom godine nastojali smo stimulirati umjetničku zajednicu. Zajedno s umjetnicima dijelimo individualnost, kreativnost i provodimo projekte kojima dodatno potičemo klupsku scenu, grafite i street art i, još važnije, održavamo međuljudske odnose. Projektima kao što su Save the Night, Meister Kicks i Splash otvorili smo suradnju s umjetničkom zajednicom koja je postala sastavni dio naše glocal strategije partnerstva. U izazovnoj godini uspjeli smo kreirati čak četiri zasebna projekta globalnog karaktera za kreativnu zajednicu. Unatoč tome što smo se potpunim zatvaranjem Horeca kanala suočili s neizbježnim gubicima u poslovanju, aktivnosti u retailu, uslugama e-delivery platformi te prisutnost na društvenim mrežama omogućila nam je da zadržimo status najprodavanijeg stranog alkoholnog pića u Hrvatskoj.

Komentirajte prvi

New Report

Close