S Branimirom Karačićem, direktorom digitalne marketinške agencije envy, razgovarali smo o prednostima i nedostacima koje donosi digitalni marketing, suradnji s Ultra Europe festivalom, digitalnoj transformaciji i planovima agencije.
Kada je i s kojim ciljem osnovan Envy? Što se tijekom godina mijenjalo i kakve sve danas usluge nudite u svom portfelju?
Envy agencija je osnovana 2013. godine, sinergijom između envy GmbH i MPG d.o.o. Kako su i envy GmbH i MPG prvenstveno event i promo marketinške agencije, s obzirom na sve bitniju ulogu digitalnog marketing u marketinškom mixu, nastala je ideja o otvaranju Envy Croatia ureda, kao full service digitalne marketinške agencije. Tijekom godina smo tu i tamo malo 'lutali' po pitanju usluga, tražili svoje mjesto pod suncem no s ponosom sad možemo reći da je envy full service digitalna marketinška agencija koja pruža usluge upravljanja društvenim mrežama, oglašavanje putem digitalih kanala – od oglašavanja putem društvenih mreža, preko Google platforma sve do media buyinga na online platformama, dizajn i razvoj web stranica te aplikacija, influencer i newsletter marketing, kreiranje online marketinških strategija te foto i video produkcije – odjela koji smo uspješno samostalni razvili od 2016. godine do danas zbog svekolike potrebe klijenata za novim, svježim sadržajem prilagođenim za digitalne platforme. Moja malenkost je u envy redovima od samog početka.