Investiranje u marketinške aktivnosti ključno je za razvoj svake pojedine robne marke. Da bi proizvod unatoč dugogodišnjem postojanju na tržištu bio uspješan, i dalje je potrebno u njega kontinuirano ulagati, što potvrđuju i vlasnici nekih od najpoznatijih brendova u Hrvatskoj i regiji. Među njima su proizvođač higijenskih proizvoda Violeta, tvornica olovaka TOZ Penkala Zagreb, tvornica vatrogasnih aparata Pastor TVA i proizvođač akumulatora Munja. Brend proizvođača higijenskih proizvoda Violeta na tržištu je od 2002. kada je tvrtka krenula s proizvodnjom džepnih maramica, a nastavila s toaletnim papirom i kuhinjskim ručnicima godinu dana poslije. “Violeta proizvodi dječje pelene već šest godina i higijenske uloške četiri godine. Jedan je od najpoznatijih higijenskih brendova u regiji s najkompletnijim asortimanom. Imidž brenda Violeta je na vrlo visokom nivou, što možemo najviše zahvaliti kvaliteti proizvoda”, pojašnjava Edo Numić, direktor marketinga Violete.
Violetina ulaganja
Kaže da za svaku od svojih grupa proizvoda imaju reklamne kampanje. Investiraju u marketinške aktivnosti na prodajnim mjestima. “Violeta ulaže oko 500.000 eura u marketing dječjih pelena. Nema predaha u ulaganju, tržište je vrlo dinamično. Uspjeh možemo zahvaliti i našoj fleksibilnosti u vrlo kratkom roku, kada je riječ o marketinškim aktivnostima, prilagođavamo svoje aktivnosti i ”prelijevamo“ budžete iz medija u djelatnost i obrnuto. Violeta svoje marketinške aktivnosti realizira projektno. Nemamo agenciju s kojom imamo potpisane ugovore, ali imamo agencije s kojima već dugo surađujemo. Najbolje rezultate dajemo kada agencija razumije potrebe proizvođača koji cijeni svoj brend u koji je mnogo uložio”, ističe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu