Filtri čađi (DPF) na modernim dizelskim vozilima funkcioniraju tako da prikupljaju sitne čestice čađi koje su posljedica izgaranja goriva u motorima.
Kad se nakupi dovoljna količina, filtri su programirani da u njima dođe do izgaranja čađi. To se događa u vožnji i taj proces je automatiziran, povećanjem temperature ispušnih plinova na ulazu u filtar spaljuju se čestice u njemu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.te upute ste trebali davati još 2009, kad su prvi auti sa dpf došli na ceste a ne 11 godina kasnije… ljudi su prije a i još danas mahom kupovali samo dizele makar voze par km dnevno i kad se dpf zaČepi, daju ga odsjeći, isČupati , sve off u softveru i truju nas ko euro 2-3.. a auto po zastarjelom ekotestu za dizele iz 2000. godine prolazi test zacrnjenja i tehniČki bez problema. hrvatski ekotest je smijurija, pogotovo na dizelima, zapravo ne smijurija nego tragedija..
Uključite se u raspravu