Saša Ivan radio je kao Client Service direktor agencija McCann koja je za HT napravila kampanju koja je nedavno nagrađenu međunarodnim priznanjem. Ivan za Poslovni dnevnik otkriva stvaranje kampanje 'korak po korak'.
Radili ste kao Client Service Director McCanna za HT-ovu kampanju za MAX obitelj. Koja je bila Vaša uloga u tom projektu?
Uloga CSD-a u agenciji je prije svega izgradnja odnosa s klijentima, managiranje kadrova tj. voditelja projekata i koordinacija organizacije unutar agencije kao i upravljanje komunikacijom brandova za koje nam je klijent ukazao povjerenje. To nam je bilo iznimno važno s obzirom da se radilo o prvom projektu koji je McCann Zagreb radio za Hrvatski Telekom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu