Da stvar bude zabavnija, u Azerbajdžanu, naš najveći klijent zbog kojeg smo i došli u tu zmlju, mobilni operater NarMobile je promijenio direktora marketinga, koji je promijenio agenciju.
Iako smo početkom recesije već jednom prošli kroz turbulentni pad prometa, nismo u 2013. očekivali neke značajnije poremećaje. Dapače od 2008. zahvaljujući novim biznisima polako smo popravljali rezultat i skoro dosegli brojke prije krize. Vrag je odnio šalu i trebalo je djelovati brzo. Odmah smo skresali sve osim nužnih troškova. Prvo je odletio već naručeni, novi auto koji mi je trebao biti utjeha u krizi srednjih godina. Da se vidi nova politika troškova napumpao sam gume na starom biciklu i proglasio ga službenim vozilom. Osim kozmetičkih promjena trebalo je u vrlo kratkom vremenu korjenito promjeniti način na koji smo radili posao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu