Yahoo je prema broju jedinstvenih posjeta prestigao Google. To se dogodilo nakon nešto više od godinu dana što je Marissa Mayer prešla iz konkurentske tvrtke Google na poziciju glavne izvršne direktorice Yahooa. Prema izvoru comScore Yahoo je u srpnju imao 197 milijuna jedinstvenih posjeta, dok je njihov rival Google imao 192 milijuna jedinstvenih posjeta. Na trećem su mjestu Microsoft za 180 milijuna posjeta i Facebook sa 142 milijuna posjeta. ComScore pretpostavlja da je jedan od razloga porasta broja posjeta i to što je na inicijativu Marisee Mayer Yahoo u svibnju ove godine kupio Tumblr, koji je ukupnom zbroju donio 38 milijuna posjeta u srpnju.
U trenutku kada je Marissa Mayer preuzela funkciju izvršne direktorice i članice upravnog odbora Yahooa, ta je stranica po posjećenosti bila tek na trećem mjestu sa 163 milijuna posjeta, iza Googlea i Microsofta koji su imali 168 milijuna posjeta, a na četvrtom mjestu bio je Facebook sa 161 milijun posjeta. Facebook je očito pretrpio najdrastičniji pad, od 19 milijuna korisnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu