Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U svijetu se više yahooa nego googla

Autor: Tatjana Tadić
22. kolovoz 2013. u 22:00
Podijeli članak —
.

U Hrvatskoj je za pretraživanje sadržaja na internetu uvriježen izraz ‘guglanje’ koji bi se mogao promijeniti u ‘yahooanje’. Naime, Yahoo po prvi put nakon dvije godine ima više posjetitelja.

Yahoo je prema broju jedinstvenih posjeta prestigao Google. To se dogodilo nakon nešto više od godinu dana što je Marissa Mayer prešla iz konkurentske tvrtke Google na poziciju glavne izvršne direktorice Yahooa. Prema izvoru comScore Yahoo je u srpnju imao 197 milijuna jedinstvenih posjeta, dok je njihov rival Google imao 192 milijuna jedinstvenih posjeta. Na trećem su mjestu Microsoft za 180 milijuna posjeta i Facebook sa 142 milijuna posjeta. ComScore pretpostavlja da je jedan od razloga porasta broja posjeta i to što je na inicijativu Marisee Mayer Yahoo u svibnju ove godine kupio Tumblr, koji je ukupnom zbroju donio 38 milijuna posjeta u srpnju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U trenutku kada je Marissa Mayer preuzela funkciju izvršne direktorice i članice upravnog odbora Yahooa, ta je stranica po posjećenosti bila tek na trećem mjestu sa 163 milijuna posjeta, iza Googlea i Microsofta koji su imali 168 milijuna posjeta, a na četvrtom mjestu bio je Facebook sa 161 milijun posjeta. Facebook je očito pretrpio najdrastičniji pad, od 19 milijuna korisnika. 

Yahoo je prema broju jedinstvenih posjeta prestigao Google. To se dogodilo nakon nešto više od godinu dana što je Marissa Mayer prešla iz konkurentske tvrtke Google na poziciju glavne izvršne direktorice Yahooa. Prema izvoru comScore Yahoo je u srpnju imao 197 milijuna jedinstvenih posjeta, dok je njihov rival Google imao 192 milijuna jedinstvenih posjeta. Na trećem su mjestu Microsoft za 180 milijuna posjeta i Facebook sa 142 milijuna posjeta. ComScore pretpostavlja da je jedan od razloga porasta broja posjeta i to što je na inicijativu Marisee Mayer Yahoo u svibnju ove godine kupio Tumblr, koji je ukupnom zbroju donio 38 milijuna posjeta u srpnju.

U trenutku kada je Marissa Mayer preuzela funkciju izvršne direktorice i članice upravnog odbora Yahooa, ta je stranica po posjećenosti bila tek na trećem mjestu sa 163 milijuna posjeta, iza Googlea i Microsofta koji su imali 168 milijuna posjeta, a na četvrtom mjestu bio je Facebook sa 161 milijun posjeta. Facebook je očito pretrpio najdrastičniji pad, od 19 milijuna korisnika. 

Ostaje ljubičasta boja

Marissa Mayer navikla je biti prva. Bila je jedna od prvih inžinjerki kada je 1999. počela raditi u kompaniji Google. U tih trinaest godina koliko je tu provela bila je inženjer, dizajner, produkt menadžer i izvršni direktor. Imala je ključne uloge u projektiranju Google Search, Google Images, Google News, Google Maps, Google Books, Google Product Search, Google Toolbar, iGoogle i Gmail.

I prije ovog izvještaja Yahoo je najavio novosti u redizajnu logotipa puštanjem videa u trajanju 30 sekundi u kojem se izmjenjuju varijante loga u svim mogućim fontovima, ali ljubičasta boja čini se ostaje konstanta a ostaju i pri upotrebe uskličnika na kraju. Svaki dan posjetitelji stranice mogu otkriti novi prijedlog, a konačnu verziju svog loga Yahoo će objaviti 5. rujna. O novom su logu službeno otkrili su samo da će biti bez serifa i nešto “lakši”, čime će slijediti trend Microsofta, Applea i Googlea, a taj se trend može vidjeti na rješenjima koja su dosad otkrili.

Problematična promjena loga

Promjena loga može biti i dosta problematična, što je prije nekoliko godina pokazao slučaj modnog brenda Gap, koji se zbog revoltiranih kupaca koji su bijesnili na društvenim mrežama ipak ponovo vratio starom logu u okviru. Ponekad pak promjena prođe vrlo glatko, kao što je bilo slučaj sa logom koji je Microsoft predstavio prije točno godinu dana.

Premda u slučaju Yahooa promjena neće biti samo grafička – to je način da tvrtka na čelu s mladom inženjerkom kaže: došla su nova vremena, a promjene će se vidjeti i iznutra i izvana. Neće to biti samo kozmetičko uljepšavanje. Vidljivo je to i po broju akvizicija koje je Yahoo u godinu dana odradio, naime kupovinom pretraživača Rockmelt njihov se broj povećao na 21 tvrtku. 

Autor: Tatjana Tadić
22. kolovoz 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close