Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U samo 30 dana Yoomloo premašio 4.000 registriranih korisnika

Autor: Objava za medije
22. studeni 2013. u 12:52
Podijeli članak —
Press foto

Samo 30 dana nakon puštanja produktivne verzije Yoomloo mreže broj registriranih korisnika je premašio 4.000 za što je, samo usporedbe radi, Twitteru u Hrvatskoj trebalo skoro tri godine.

Samo 30 dana nakon puštanja produktivne verzije Yoomloo mreže broj registriranih korisnika je premašio 4.000 za što je, samo usporedbe radi, Twitteru u Hrvatskoj trebalo skoro tri godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Istina je da se od 2008.do danas broj korisnika interneta povećao ali ovako ekspanzivan rast novo registriranih korisnika pokazuje da je koncept Yoomloo mreže dobro pogođen i ono što je najvažnije  – da je to društvena mreža po ukusu potrošača. Prema procjenama Yoomloo tima, oko Nove godine mreža bi trebala zabilježiti svog deset tisućitog korisnika.

Samo 30 dana nakon puštanja produktivne verzije Yoomloo mreže broj registriranih korisnika je premašio 4.000 za što je, samo usporedbe radi, Twitteru u Hrvatskoj trebalo skoro tri godine.

Istina je da se od 2008.do danas broj korisnika interneta povećao ali ovako ekspanzivan rast novo registriranih korisnika pokazuje da je koncept Yoomloo mreže dobro pogođen i ono što je najvažnije  – da je to društvena mreža po ukusu potrošača. Prema procjenama Yoomloo tima, oko Nove godine mreža bi trebala zabilježiti svog deset tisućitog korisnika.

Yoomloo je prva društvena mreža za potrošače na svijetu. Razvijena je na principima behavioralnog marketinga. Lansirana je 01.07. ove godine i razdoblju do 04.10.2013. se nalazila u testnoj fazi. Produktivna verzija puštena je u rad 15.10. ove godine i od tada mreža bilježi ekspanzivan rast.

Po čemu je Yoomloo drugačiji od ostalih mreža? 

Yoomloo je društvena mreža namijenjena povezivanju brendova i potrošača. Prema kreatorima ove mreže ona je jedini komunikacijski kanal koji garantira minimalno 60 sekundi fokusirane, mjerljive pažnje potrošača na promociju i poruke brenda. Yoomloo je razvio u globalnim razmjerima potpuno nov način oglašavanja brendova gdje niti jedna reklama nije reklama već zabavni izazov i natjecanje u kojem brendovi nagrađuju svoje poklonike.
Yoomloo je mjesto na kojem potrošač odlučuje da li će, kada i koliko putem ponuđene mu promocije i interaktivnog izazova komunicirati sa odabranim brendom, pogledati njegove promidžbene poruke, osvojiti nagrade, kupone za popuste i pogodnosti. Yoomloo od nepoželjnih reklama kojima su potrošači danas zatrpani stvaraju poželjne promocije kojima se korisnici vraćaju. U prilog tome govori ogromni remarketing na mreži ali i vrijeme gdje korisnik prosječno provede 20 minuta. 

Na Yoomloo je sve mjerljivo; prikazi, pogledi, remarketing, viralnost i još puno drugih detalja, ali jedino što Yoomloo smatra stvarnom potvrdom fokusiranosti potrošača na brend je interakcija sa brendom koja se posebno mjeri.
Putem jedinstvenog koncepta promocija, Yoomloo razvija pozitivno iskustvo i doživljaj brenda u očima i percepciji potrošača. Ovaj princip Yoomloo primjenjuje u svim segmentima mreže pa tako svi korisnici mreže na temelju svojih aktivnosti osvajaju bodove koji im osiguravaju i mjesečne nagrade na Yoomloo mreži.

Osim sudjelovanja u promocijama brendova, Yoomloo je potrošačima omogućio i kreiranje vlastitih upitnika putem kojih mogu tražiti preporuke, komentirati i ocijeniti brendove, proizvode i usluge. U Yoomloo smatraju kako će ova komponenta osim što je zanimljiva potrošačima biti vrlo interesantna i brendovima jer će na njoj potpuno besplatno moći pronaći mišljenja, ocjene i komentare korisnika o svojim proizvodima i uslugama.

Yoomloo je 16.11. pustio u rad i zadnju komponentu mreže Moj izlog! putem koje se korisnici mogu međusobno pratiti, objavljivati statuse, slati poruke i izraziti sa Cool ili Not Cool pozitivno ili negativno mišljenje. Što je ovdje drugačije? U Mom izlogu! nema niti jedne promocije, promo poruke ili bilo čega što bi se moglo nazvati reklamom. Prostor je u potpunosti oslobođen za privatnu komunikaciju. Svi koji su ikada išli u šoping znaju da se potrošači nakon razgledavanja trgovina, kupnje i drugih potrošačkih aktivnosti žele odmoriti u nekom kafiću uz šalicu kave i neobaveznom čavrljanju. Upravo prakticiranje tog dijela potrošačkih navika korisnicima nudi Moj izlog!

Objavom zadnje komponente završena je prva faza razvoja Yoomloo mreže. Slijedeći potez Yoomloo mreže? Lansiranje Yoomlooa na inozemna tržišta. Yoomloo je hrvatski proizvod i cilj mu je pokazati da u maloj Hrvatskoj može nastati globalno atraktivna društvena mreža. Ova izjava je potvrđena već pristiglim upitima iz inozemstva.  

Piše: Marijana Mešić, direktorica tvrtke Finars rješenja d.o.o. , specijalizirane za optimizaciju i snižavanje troškova poslovanja i Yoomloo društvene mreže za potrošače

 

Autor: Objava za medije
22. studeni 2013. u 12:52
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close