U modu vraćaju uzimanja mjere i stvaranja stila, a njihova priča počela je u Rijeci

Autor: Ivan Tominac , 10. siječanj 2021. u 09:40
Andrea i Damir u riječkom salonu

Riječanin Damir Matešković pokrenuo je niche brend Fidelio za proizvodnju odijela, košulja i cipela po mjeri, a pridružio mu se Talijan Andrea Terzi.

Mladost, ludost i upornost, riječi su kojima bi Damir Matešković iz Rijeke opisao svoj poduzetnički put. Vlasnik je niche brenda Fidelio koji se bavi proizvodnjom odijela, košulja i cipela po mjeri. U njihovu poslovanju čovjek je mjera svih stvari, a naglasak je na jedinstvenosti i kvaliteti.

“U poduzetničke vode krenuo sam s 21 godinom jer sam imao želju i energiju da stvaram i krenem nekim novim putem. Želio sam biti samostalan i odgovoran za svoje uspjehe i neuspjehe. To me motiviralo da se odlučim za poduzetništvo, a svakodnevno mi je motiv da se nastavim baviti tim pozivom, koliko god izazovan bio”, rekao je direktor i vlasnik Fidelija Damir Matešković.

Njihova poduzetnička priča počela je u Rijeci, a kako ističe naš sugovornik, rad u maloj sredini znači i malo tržište. Ono tržište na kojem je najveći izazov dokazati se.

Njihov showroom u Rijeci nalazi se u sklopu Gentlemen’s Shopa, a informativne sastanke, sastanke za uzimanje mjera i testiranje odijela po dogovoru održavaju i u Zagrebu. Dovoljno je samo rezervirati željeni termin i tako napraviti prvi korak ka odijelu koje ćete sigurno imati samo vi.

“Fidelio sam pokrenuo jer sam iz vlastitog iskustva znao da tržištu i muškarcima poput mene nedostaje ponuda odjeće po mjeri, drugačijeg stila, modernih krojeva i uz mogućnost potpune personalizacije.

Na svim mojim putovanjima u inozemstvu, od Napulja, do Savile Rowa u Londonu, uvijek sam se divio toj tradicionalnoj krojačkoj usluzi i to me inspiriralo da je ponudim u Hrvatskoj, na jedan moderan i inovativan način”, dodao je Matešković.

Bezvremensko, u tome je i ljepota

Kada kažemo njihov, to znači da Matešković u ovoj priči nije sam. Prije dvije godine dijelom Fidelio tima postao je i Talijan s riječkom adresom Andrea Terzi. On je dodatno oplemenio ovaj brend i pristup izradi odijela po mjeri.

“Niti jedno konfekcijsko odijelo ne može se usporediti s odijelom krojenim po mjeri. Počevši od kroja i nosivosti, savršenog prianjanja, izbora tkanina, kvalitete izrade pa do personalizacije i najsitnijeg detalja na tom odijelu. Danas su se izgubile te tradicionalne vrijednosti i moda je postala brza, kratkotrajna i manje kvalitetna.

Želio sam vratiti emociju i iskustvo te tradicionalne usluge, ritual uzimanja mjera, savjetovanja, konzultacija i stvaranja nečijeg stila kreiranjem odijela po mjeri. Odijelo po mjeri je bezvremensko, ono ne izlazi iz mode i u tome je njegova ljepota”, istaknuo je naš sugovornik.

Matešković: ‘Uvijek sam se divio toj tradicionalnoj krojačkoj usluzi’

Ono što postaje jasno iz razgovora s ovim poduzetnikom jest činjenica da je izrada svakog odijela isprepletena personaliziranim pristupom. Oni su tu i kao produžena savjetodavna ruka, a njihovi klijenti mogu birati između više od tri tisuće različitih tkanina renomiranih engleskih i talijanskih proizvođača.

Posebno i drugačije, to je ono što žele njihovi kupci. Njihova odjela odabir su uspješnih poslovnih ljudi, mladoženja koji se na najvažniji dan u životu ne žele stopiti u masi, ali i svih onih muškaraca sa specifičnom građom tijela. Cijena ovisi o nekoliko faktora, a glavni su odabir tkanine i tehnika šivanja.

“Kvaliteta i sastav tkanine najviše utječu na cijenu. Sve mogućnosti personalizacije odijela, kao što su boja konca, vrsta podstave, boja i vrsta dugmića, inicijali i slično, uključene su u cijenu. Više o tome kupci mogu pročitati na našoj web stranici www.fideliotailor.com, na kojoj ujedno mogu pronaći galeriju fotografija s primjerima odijela po mjeri i s izraženim cijenama za ta konkretna odijela”, rekao je Matešković.

Fidelio nije jedini brend koji Matešković ima u portfelju svojih poduzetničkih inicijativa. Okrenut je napretku životnog stila, a u svojem poslovanju stavlja naglasak na sve za izgled i ljepotu žene i muškarca. Vlasnik je koncepta Gentlemen’s Shop koji uključuje barber shop, trgovinu muških kozmetičkih proizvoda, ali i spomenuti Fidelio Tailored Clothing.

Također, prije više od deset godina pokrenuo je i 4look beauty concept, ženski frizerski i kozmetički salon koji u svojoj ponudi ima i specijaliziranu trgovinu profesionalnih proizvoda i alata za njegu kose.

Konačno, u njegovu portfelju nalazi se i online specijalizirana trgovina profesionalnih proizvoda i alata za njegu kose 4look Store. Navike za konzumiranjem ovih usluga novim koronavirusom znatno su se promijenile, no proaktivnost i personalizacija i ovaj put bile su pun pogodak za nastavak uspješnog poslovanja.

‘Stalna samo mijena jest’

“Mislim da će se zbog ove koronakrize neke navike ljudi i dugotrajno promijeniti. Upravo to me potaknulo i na određene promjene u mojoj poslovnoj svakodnevici, imajući na umu onu Preradovićevu da “samo mijena stalna jest”.

Primjerice, koronakriza navela nas je da s našim potencijalnim kupcima počnemo komunicirati u virtualnom okruženju pa smo na Fidelio Tailor YouTube kanalu pokrenuli seriju vlogova pod nazivom Škola muškog stila, kroz koje gledatelje educiramo o odijelima po mjeri, pravilima odijevanja i muškom stilu općenito”, zaključio je riječki poduzetnik Damir Matešković.

Komentirajte prvi

New Report

Close