Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U Kauflandu moguće ovladati silom

Autor: Bernard Ivezić
02. prosinac 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Trgovački lanac u blagdanskoj kampanji lojalnosti s Ratovima zvijezda

Kampanju povezuje mobilna aplikacija Kaufland K-Master kroz koju korisnik ući izraditi svjetlosni mač, skuplja perspektive i kartice s likovima iz Star Wars serijala, …

Trgovački lanac Kaufland se, u iščekivanju rekordne prodaje u maloprodaji u prosincu, odlučio uložiti u drugačije korisničko iskustvo.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U sklopu blagdanskih promotivnih aktivnosti krenuo je u cobranding s Disneyjevom franšizom Star Wars da bi se diferencirao na tržištu i pojačao lojalnost kupaca. Za ovo potonje pripremio je kupcima izazove i u konačnici, ako ih uspješno svladaju, certifikat jedi mastera, nazvan "Vladanje silom".

Trgovački lanac Kaufland se, u iščekivanju rekordne prodaje u maloprodaji u prosincu, odlučio uložiti u drugačije korisničko iskustvo.

U sklopu blagdanskih promotivnih aktivnosti krenuo je u cobranding s Disneyjevom franšizom Star Wars da bi se diferencirao na tržištu i pojačao lojalnost kupaca. Za ovo potonje pripremio je kupcima izazove i u konačnici, ako ih uspješno svladaju, certifikat jedi mastera, nazvan "Vladanje silom".

Kampanju povezuje mobilna aplikacija Kaufland K-Master kroz koju korisnik ući izraditi svjetlosni mač, skuplja perspektive i kartice s likovima iz Star Wars serijala, vježba meditaciju…

"Željeli smo na atraktivan način omogućiti kupcima da kroz aplikaciju K-Master izaberu svoj put od Younglinga do Jedi Mastera, jer svaki dan iznova možemo činiti dobro i odmaknuti se od naše 'tamne strane', rekao je Philipp Maximilan Sohler, direktor nabave i marketinga Kauflanda Hrvatska.

Aplikacija je povezana s kampanjom i motivom Ratova zvijezda i na druge načine – od igrica i provjera znanja sve do proširene stvarnosti. Naime, kroz tehnologiju proširene stvarnosti na pametnim mobitelima omogućeno je korisnicima da zarone u svijet Ratova zvijezda i u Kauflandovim trgovinama.

Slične su kampanje lojalnosti već dugo vrlo raširene kod trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Kaufland, primjerice, za određeni potrošeni iznos poklanja paketiće sa Star Wars karticama koje imaju holo efekt. No, inovacija je da uz takvu akciju lanac sad veže i digitalnu tehnologiju, i to kroz zabavu.

Autor: Bernard Ivezić
02. prosinac 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close