Na Dane komunikacija, poznati festival kreativnosti i tržišnih komunikacija, stiže marketinški aktivist na misiji poticanja poslovnoga sektora da stavi ljude i planet na prvo mjesto! Thomas Kolster iskusni je stručnjak za brending i održivost koji je u gotovo dvadeset godina rada savjetovao Fortune 500 tvrtke, male start-upove, vlade, agencije i neprofitne organizacije na putu autentične svrhovitosti – bez lažnih obećanja potrošačima.
Poznat kao pionir oglašavanja sa svrhom, na glavnoj će festivalskoj pozornici, uz podršku ENNA-e i upravo u čast Danu planeta Zemlje, 22. travnja postaviti ključna pitanja o održivosti u svom predavanju naziva Faking Your Sustainability? i inspirirati na istinsku promjenu koja iz lokalne može prerasti u globalnu. Oni koji zaista brinu o svojoj zajednici i okolini rijetkost su na tržištu, tvrdi Kolster, a za ostale ovo će biti prosvjetljujući trenutak preispitivanja i novih (poslovnih) odluka! Svima koji imaju sluha za održive promjene, a posebice onima koji se na njih vole oglušiti, poručuje – promjena počinje upravo s vama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu