Agencija Bruketa&Žinić&Grey godinama niže uspjehe – dosad su proglašeni drugom najučinkovitijom neovisnom reklamnom agencijom na svijetu, jednom od vodećih svjetskih neovisnih agencija i uvršteni su među 200 najboljih dizajnera ambalaže na svijetu. Nakon što su prije nekoliko mjeseci postigli dogovor s najvećom svjetskom marketinškom grupacijom WPP i s Greyem, Bruketa i Žinić izašli su iz suvlasništva svojih agencija u Bakuu i Beogradu, jer se sada oslanjaju na mrežu Grey grupe u 96 zemalja. O situaciji u sektoru razgovarali smo s Nikolom Žinićem, kreativnim direktorom agencije.
Koji su vam sada ciljevi, nakon ulaska u Grey mrežu?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu