Iako je i komunikacijska industrija unazad godinu dana pogođena krizom uzrokovanom pandemijom, nije tajna da su usluge verziranih komunikacijskih stručnjaka u nekim segmentima bile traženije nego prije.
Jedna od vodećih domaćih PR agencija, Manjgura, 2020. je završila s dobrim rezultatima i rastom prihoda. Za uspjeh u godini koja “nije bila predviđena za uspjeh”, zaslužna je, kažu u Manjguri – ekspertiza agencije, zbog koje su poznati kao dinamično radno okruženje, u kojem mnoge iznenadi raznolikosti svakodnevnih izazova i potrebnih kompetencija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu