S Božićem iza ugla, svi smo zauzeti traganjem za savršenim darovima za obitelj i prijatelje, ali po novoj znanstvenoj studiji većina nas to radi pogrešno. Po anketi Gallupa provedenoj prošle godine, Amerikanci planiraju u prosjeku potrošiti 830 dolara (5900 kuna) na božićne poklone.
I dok mnogi pokušavaju izbjeći 'bezvezne' darove poput para čarapa za djeda ili kozmetičkog pribora za baku, znanstvenici sugeriraju da su takvi 'klišeizirani' pokloni zapravo dobra ideja. Psiholozi tvrde da darivatelji biraju darove na pretpostavci kako će primatelj reagirati kad otvori poklon, dok su primatelji u stvarnosti više zainteresirani za to koliko je dar praktičan i koliko će im dugoročno koristiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu