Prema istraživanju AGB Nielsena, najgledanija emisija u listopadu u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bila je show emisija Nove TV 'Tvoje lice zvuči poznato' s 18,49 posto, a slijedi Dnevnik Nove TV od 23. listopada s 18,18 posto AMR-a (average minute rating) kojim se označava prosječan broj ili postotak pojedinaca određene ciljne skupine koji su gledali određeni kanal ili emisiju.
U top deset najgledanijih emisija, prema analizi AGB Nielsena, čak sedam ih je s HTV1 i HTV2, tri je iz programa Nove TV, a RTL u listopadu nije imao niti jednu emisiju u top deset najgledanijih u toj ciljnoj skupini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu