Kako kontrolirati kvalitetu pružene usluge? Kako možete povećati prihod?
Imate vrhunski proizvod? Ali imate li vrhunsku uslugu?
Kako kontrolirati kvalitetu pružene usluge? Kako možete povećati prihod?
Poslovni dnevnik organizira jednodnevni seminar namijenjen uslužnom sektoru na kojem ćete naučiti sve specifičnosti prodaje i pružanja usluge. Vaši kupci zaslužuju vrhunsku uslugu!
Teme seminara:
kako postaviti ključna pitanja za kontrolu kvalitete vlastite usluge
subjektivni doživljaj usluge se razlikuje kod potrošača
kako drugi ocjenjuju uslugu, subjektivne percepcije ljudi, interpretacija i poteškoće
verbalena i neverbalna komunikacija, aktivno slušanje potrošača
zakonske konotacije
razlika između usluge, prodaje i komunikacije
boljom uslugom, do zadovoljnih i vjernih potrošača, većeg i stabilnog prihoda
Na kraju edukacije bit će podijeljen niz savjeta i jednostavnih te nadasve primjenjivih trikova za poboljšanje usluge i povećanje prihoda.
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu