Tino Kera novi je kreativni direktor marketinške agencije BBDO Zagreb.
Na toj poziciji pridružit će se postojećem kreativnom direktoru Almiru Okanoviću s kojim će biti zadužen za vođenje petnaesteročlanog kreativnog tima. Prije dolaska u BBDO Kera je četiri godine radio kao copywriter u agenciji Gray, a potom u agenciji Studio marketing JWT gdje je 10 godina bio na poziciji Creative Directora. Neki od glavnih klijenata na kojima će raditi u agenciji BBDO bit će Podravka, Dukat, Zagrebačka pivovara, American Express, Adidas, INA, HP, Westgate i drugi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu