Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

The Daily ugašen nakon dvije godine

Autor: Stjepan Škramić
05. prosinac 2012. u 18:50
Podijeli članak —
Murdochove digitalne novine nisu uspjele skupiti dovoljan broj pretplatnika

Murdochove digitalne novine nisu uspjele skupiti dovoljan broj pretplatnika.

Nakon 30 milijuna dolara početne investicije i manje od dvije godine izlaženje, The Daily, digitalne novine namijenjene isključivo tablet računalima, prestat će izlaziti 15. prosinca. Najavio je Rupert Murdoch, glavni direktor News Corpa.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

The Daily je bio dostupan na iPadu, Kindle i Android uređajima, no nije uspio sakupiti dovoljan broj pretpatnika. Na početku projekta Murdoch je okupio oko sto novinara, urednika i ostalog pratećeg osoblja te najavio "hrabru digitalnu revoluciju". Kompanija se nedavo pohvalila da The Daily po cijeni od 99 centi (iPad izdanje) do 3,99 dolara (ostali tableti) ima više od 100.000 pretplatnika te da "više od 98 posto njih obnavlja pretplatu".No, jednostavna matematika kaže da ako su svi pretplatnici uzeli najskuplju pretplatu od 3,99 dolara, to je 4,7 milijuna dolara godišnje – daleko od bilo kakvog povrata investicije, da ne pričamo o novim ulaganjima. Unatoč spektakularnom početku, ni oglašivači nisu prihvatili novi koncept pa News Corpu nije ostalo ništa drugo nego da ugasi novinu. Ni kultni Huffington Post nije uspio sa svojim plaćenim izdanjem: ono je ugašeno nakom samo pet brojeva. Očito valja potražiti nove načine naplaćivanja digitalnih sadržaja.

Nakon 30 milijuna dolara početne investicije i manje od dvije godine izlaženje, The Daily, digitalne novine namijenjene isključivo tablet računalima, prestat će izlaziti 15. prosinca. Najavio je Rupert Murdoch, glavni direktor News Corpa.

The Daily je bio dostupan na iPadu, Kindle i Android uređajima, no nije uspio sakupiti dovoljan broj pretpatnika. Na početku projekta Murdoch je okupio oko sto novinara, urednika i ostalog pratećeg osoblja te najavio "hrabru digitalnu revoluciju". Kompanija se nedavo pohvalila da The Daily po cijeni od 99 centi (iPad izdanje) do 3,99 dolara (ostali tableti) ima više od 100.000 pretplatnika te da "više od 98 posto njih obnavlja pretplatu".No, jednostavna matematika kaže da ako su svi pretplatnici uzeli najskuplju pretplatu od 3,99 dolara, to je 4,7 milijuna dolara godišnje – daleko od bilo kakvog povrata investicije, da ne pričamo o novim ulaganjima. Unatoč spektakularnom početku, ni oglašivači nisu prihvatili novi koncept pa News Corpu nije ostalo ništa drugo nego da ugasi novinu. Ni kultni Huffington Post nije uspio sa svojim plaćenim izdanjem: ono je ugašeno nakom samo pet brojeva. Očito valja potražiti nove načine naplaćivanja digitalnih sadržaja.

Autor: Stjepan Škramić
05. prosinac 2012. u 18:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close