S Berislavom Tomšićem, head of media iz Real grupe, full service agencije u sklopu koje posluju Studio Nexus, Real Media Portugal, Real Grupa Lietuva te PlanArt i agencije prisutne na čak sedam tržišta, porazgovarali smo o aktualnostima na tržištu medija i marketinga. Tomšić ističe da je tehnologija ključ, ali da nikako ne bi trebalo zanemariti i kvalitetu sadržaja, kao i da su neki proizvodi – vječni. Inače, u Real grupi za sebe kažu i da je potpuna predanost klijentima, razumijevanje njihova poslovanja kao i suživot sa svim izazovima ono što im je omogućilo da se i na inozemnim i na domaćem tržištu pozicioniraju kao jedna od ponajboljih u svome poslu.
Koji su kanali danas najatraktivniji, jesu li u međuvremenu neki ispali iz igre?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu