Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Sweatworking’ je novi trend u dogovaranju poslova

Autor: Poslovni.hr/H
21. travanj 2015. u 09:09
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Sa “sweatworkingom” su započeli zaposlenici u oglašivačkoj industriji, no uskoro se trend proširio i na zaposlene u tradicionalno konzervativnijim zanimanjima.

Druženje i ostvarivanje kontakata u barovima i restoranima, takozvani "networking", u posljednje vrijeme u američkim gradovima manje je popularan od novog oblika umrežavanja, u studijima za fitness, nakon čega umjesto odlaska na martini ili čašu vina, slijedi odlazak na smoothie.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Satovi joge ili barre plesna tehnika vježbanja novi su golf s devet rupa, tvrde stručnjaci za fitness, a nakon treninga, umjesto martinija ili čaše vina uslijedit će poziv na čašu smoothieja.

Druženje i ostvarivanje kontakata u barovima i restoranima, takozvani "networking", u posljednje vrijeme u američkim gradovima manje je popularan od novog oblika umrežavanja, u studijima za fitness, nakon čega umjesto odlaska na martini ili čašu vina, slijedi odlazak na smoothie.

Satovi joge ili barre plesna tehnika vježbanja novi su golf s devet rupa, tvrde stručnjaci za fitness, a nakon treninga, umjesto martinija ili čaše vina uslijedit će poziv na čašu smoothieja.

"O poslu se često razgovara na kavi ili uz čašu vina", kaže Sarah Siciliano (32), stručnjakinja za oglašavanje koja svoje klijente umjesto na "networking" vodi na "sweatworking".

"'Sweatworking' je nastao iz želje da se s klijentom povežemo na kvalitetnijoj razini koja nije u tolikoj mjeri usredotočena na prodaju", objasnila je.

Siciliano svoje klijentice, uglavnom u životnoj dobi između 22 i 52 godine, najradije vodi na jogu, u plesne studije i na slična mjesta. Objašnjava da i sama voli vježbati, a na ovaj način, kako kaže, "jednim udarcem ubije dvije muhe".

"Svakodnevno vježbam pa je ovakvo druženje za mene dobitna situacija. Ako možete organizirati druženje i razgovor s klijentom, a pritom i vježbati, zašto ne? To je vrlo praktično", smatra ova Njujorčanka.

Sa "sweatworkingom" su započeli zaposlenici u oglašivačkoj industriji, no uskoro se trend proširio i na zaposlene u tradicionalno konzervativnijim zanimanjima – među odvjetnicima i bankarima.

Autor: Poslovni.hr/H
21. travanj 2015. u 09:09
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close