Sedamnaestogodišnji Lovro Mršić iz Koprivnice već dugo kupuje online kao i većina Generacije Z (rođeni između 1995. i 2011. godine, op.a), što mu je s godinama postalo prirodnije od odlaska u fizičke dućane jer radije, kaže, bira brzinu, jednostavnost, veću ponudu bez vremenskog ograničenja.
No, i u takvom se obliku kupovine pronađu nedostaci, kao što je veći iznos dostave od same narudžbe. Rješenje za taj izazov osmislio je upravo Lovro, a riječ je o Collab Cartu, dodatku za web trgovine koji je lansirao u rujnu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu