Svoje rješenje zajedničke košarice uspio prodati i trgovini u Los Angelesu

Autor: Lucija Špiljak , 21. ožujak 2022. u 09:32
dolara cijena je Collab Carta koji se može prilagoditi svakom web shopu/D. Višnjić/PIXSELL

Srednjoškolac Lovro Mršić osmislio kako smanjiti troškove dostave s web trgovine.

Sedamnaestogodišnji Lovro Mršić iz Koprivnice već dugo kupuje online kao i većina Generacije Z (rođeni između 1995. i 2011. godine, op.a), što mu je s godinama postalo prirodnije od odlaska u fizičke dućane jer radije, kaže, bira brzinu, jednostavnost, veću ponudu bez vremenskog ograničenja.

No, i u takvom se obliku kupovine pronađu nedostaci, kao što je veći iznos dostave od same narudžbe. Rješenje za taj izazov osmislio je upravo Lovro, a riječ je o Collab Cartu, dodatku za web trgovine koji je lansirao u rujnu.

“Jednom prilikom sam se našao na stranom webshopu koji ima poštarinu veću od 15 dolara. Glavom mi je prošlo da sigurno nisam jedini koji se suočava s tim problemom, ali i da mora postojati rješenje. Ubrzo sam shvatio da se cijena poštarine može smanjiti na način da više ljudi bude udruženo u jednu narudžbu.

Do tada je postojeći oblik zajedničkog kupovanja unutar malih grupa na WhatsAppu, Viberu i slilno bio je relativno kompliciran. Trebalo je razmijeniti jako puno poruka, a kupnja se odvijala posredovanjem jednog od sudionika pa se vrlo lako mogla dogoditi pogreška pri naručivanju, primjerice krivi broj, boja modela i slično.

Počeo sam razmišljati kako bi se mogla smanjiti kompleksnost procesa i naravno troškova. Nakon sati i sati istraživanja web shopova, razgovora s prijateljima i developerima počeo sam razvijati ideju koja se u konačnici realizirala u Collab Cart, plugin koji kupcu na web shopu omogućava kreiranje zajedničke košarice koju može podijeliti s obitelji, prijateljima ili kolegama”, pojašnjava Lovro.

Povećava zadovoljstvo kupnje
Poveznica za košaricu šalje se jednim klikom bilo kojim komunikacijskim kanalom, a pozvani mogu ponovno jednim klikom izravno kupovati na web shopu, dodavati odabrane predmete u zajedničku košaricu i tako podijeliti troškove dostave.

“Svaki kupac ‘kolaborant’ neposredno sudjeluje u kupnji i sam odabire željeni predmet. Collab Cart je lansiran u rujnu. Prvih nekoliko mjeseci iskoristili smo Lumer shop za live testiranje i prikupljanje podataka za poboljšanje, odnosno ‘product fitting’.

49

dolara cijena je Collab Carta koji se može prilagoditi svakom web shopu

Uloženo je puno truda, vremena, kreativnosti i znanja da plugin učinimo kvalitetnijim i da bude ‘user frendly’. Svaku povratnu reakciju od korisnika, bez obzira na to je li kupac ili web shop, koristimo za nadogradnju plugina.

Najznačajnije za kupca je da štedi novac od poštarine ili dostave, a uštedu može ‘pretvoriti’ u skuplji proizvod ili više njih, ili pak ponovljenu kupnju. Suradnja i komunikacija između kupaca u zajedničkoj košarici daje i sasvim drugačije korisničko iskustvo i povećava zadovoljstvo kupnjom. Web shopovima omogućava da pojedinačna kupnja bude veće vrijednosti – više kupaca u jednoj narudžbi – povećava broj kupnji i smanjuje kompleksnost poslovanja.

Collab Cart omogućava nastajanje zagovaratelja iliti advocates, akviziciju novih kupaca bez troškova i stvaranje vjerne zajednice kupaca. Zajednička kupnja smanjit će i stopu povrata jer će kupci među sobom mijenjati proizvode prije nego li ga odluče vratiti”, pojašnjava Mršić.

Nove funkcionalnosti
Trenutno je Collab Cart dostupan svim web shopovima koji koriste rješenja s WooCommercea. Cijena je 49 američkih dolara i lako se implementira, a svaki web shop može ga prilagoditi vlastitom dizajnu. Ideju je Mršić osmislio sam, a u realizaciji mu je pomogla domaća IT tvrtka Neuralab s kojom je kreirao koncept.

Dosad su prodali desetak primjeraka Collab Carta, jedan od njih u Los Angeles, a upiti dolaze i iz europskih država. Uskoro kreće s marketinškom kampanjom pa tek očekuje rast prodaje i globalno širenje, a vjeruje kako je tek na početku stvaranja novih trendova i standarda u eCommerceu.

“Collab Cart je inovacija i treba mu vremena i komunikacije da se probije na tržište, ali uvjeren sam da će biti izuzetno uspješan. Svaka inovacija zahtijeva edukaciju tržišta. Generacija Z kojoj i sam pripadam očekuje pojednostavljenje procesa i ima potrebu za komunikacijom i zajedničkom kupnjom.

Ovo rješenje odgovara upravo njihovim potrebama. Moja misija je smanjiti kompleksnost svijeta u kojem živimo. Collab Cart tek je prvi korak ka ostvarenju tog cilja. Želja mi je da Collab Cart postane standard svakog web shopa i rastućeg social eCommercea. Već sada razrađujem ideje za nove funkcionalnosti.

Kao pripadnik Generacije Z imam želju, ali i odgovornost unutar svoje generacije biti promicatelj poduzetničkog duha i pobuditi druge da svoju kreativnost i snove pretvore u stvarnost. Sad sam u trećem razredu gimnazije, no još u osnovnoj školi znao sam da želim studirati menadžment na nekom od boljih sveučilišta u svijetu u internacionalnom, multikulturalnom okruženju.

To bi mi omogućilo da uz znanje proširim svoj network i steknem određeni društveni kapital. Svijet je danas globalni, umrežen i kompetitivan u kojem mogu uspjeti jedino oni s puno ideja i kreativnosti, ali i puno znanja, truda, rada i upornosti koje će investirati u realizaciju svojih projekata”, zaključuje Lovro Mršić.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

New Report

Close