Svjetske nagrade za dobrotvorne kampanje u RH

Autor: Poslovni dnevnik , 28. srpanj 2022. u 22:00
Ranko Dragičević i Daniel Lončar prikupili su 168.800 kuna/CTA Komunikacije

Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije.

Čak dvije hrvatske kampanje koje su pomogle najranjivijim skupinama našeg društva, međunarodni žiri postavio je u sam vrh izvrsnosti ovogodišnjeg izdanja najvažnije svjetske nagrade za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA).

Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije. Kampanja “1100 kilometara za 1100 terapija” za Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci i planinare Ranka Dragičevića i Daniela Lončara odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je pothvat maratonca Kristijana Sindika “Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” nagrađen u kategoriji organizacije događaja.

Dobrotvorna akcija “1100 kilometara za 1100 terapija” bila je vrlo izazovan planinarski pothvat kojim su Ranko Dragičević i Daniel Lončar u 49 dana propješačili čak 1100 kilometara najzahtjevnije hrvatske pješačke rute Via Adriatica.

Hodajući po surovim uvjetima najvećih i najdužih hrvatskih planina pažnju su usmjeravali na svakodnevnu borbu Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci te apelirali na građane da doniraju sredstva bračkim mališanima.

U konačnici je prikupljeno 168.800 kuna. Ovo je već drugi Golden World Awards for Excellence za Bračke pupoljke u suradnji s našim timom, istaknula je mlađa komunikacijska savjetnica Valentina Mezdić, ujedno i voditeljica tima kampanje “1100 kilometara za 1100 terapija”.

Projekt “Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” osmišljen je na inicijativu maratonca Kristijana Sindika. Pretrčavši 295 kilometara od Splita do Tivta u Boki Kotorskoj, uspio je prikupiti čak 212.664 kuna za nabavku infuzijskih volumetrijskih pumpi, kao i dodatne opreme za liječenje najmlađih splitskih pacijenata na Odjelu dječje onkologije KBC-a Split.

”Za nas je ova kampanja postala pobjednička u trenu kad je prijeđen posljednji kilometar za splitsku dječicu, a osvajanjem IPRA-ine komunikacijske nagrade dobili smo potvrdu struke da je ona uistinu jedna od najboljih u svijetu”, izjavio je Petar Tanta, direktor CTA komunikacija i voditelj tima na projektu.

Komentirajte prvi

New Report

Close