Grupa Styria prije 15 godina pokrenula je prvi news portal u Hrvatskoj, vecernji.hr, i od tada je konstantnim ulaganjem i širenjem poslovanja došla do ukupnog reacha od čak 72,95% internet korisnika u Hrvatskoj, čime je postala digitalna medijska kompanija broj jedan u zemlji.
Da je Styria apsolutni lider u dosegu i izvedbi u Hrvatskoj kada su portali u pitanju, potvrđuju sljedeće brojke: 1,763.999 jedinstvenih posjetitelja naših portala mjesečno bez preklapanja, 2.156.915 otvorenih korisničkih računa na našim portalima, 2, 532.023 pregleda vlastitih videosadržaja mjesečno, 1,963.015 Facebook fanova, 43 posto od ukupnih tržišnih investicija u display oglašavanju (izvori: gemiusAudience (rujan 2014.), Facebook (listopad 2014.), Styria insights (listopad 2014.) i HURA (2013.)).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu