Sveučilišne diplome postat će manje važne pri zapošljavanju, mišljenja je Andrew McAfee, istraživač u Centru za digitalno poslovanje, škole za menadžment, Sloan School of Management za Harvard Business Review.
Razloge za to nalazi u sve skupljem sveučilišnom obrazovanju dok su, s druge strane rezultati istog, sve lošiji. Jedan od razloga je i veliki porast raznih online tečajeva, poput MOOC-a.Poslodavci imaju danas na raspolaganju čitav niz raznih testova kojima mogu ocijeniti potencijalne zaposlenike. Neki od njih testiraju konkretno znanje koje poslodavac traži od zaposlenika. Primjerice, ukoliko traži prodavača zanimat će ga što je prethodno prodavao i kakvo je njegovo iskustvo, ako pak traži programera, na kojima je programima radio. Međutim, neka su testiranja nešto šira te provjeravaju sposobnosti kandidata koja se na prvu mogu činiti nevezanim za određeno radno mjesto. U posljednje vrijeme pak događa se prava eksplozija MOOC-a (masivnih, otvorenih i online tečajeva), na razne teme od kojih su mnogi besplatni, piše Andrew McAfee, Mnogi od tih tečajeva studente ocjenjuju putem završnog ispita što daje ocjenu kako je netko svladao određenu temu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.A u Hr. još imamo i masovno prepisivanje, učenje napamet, bez razumijevanja, i izlaženje na ispit dok se neporeći, i nakraju plačanje drugim ljudima da napišu diplomski.
treba to reći našim moćnicima koji potiču bujanje ekonomskih i pravnih fakulteta. ti fakulteti i dan-danas rade na propalom marksističkom programu, znanja potrebna samo političarima sklonim kriminalu, i država nebrojenim nametima i ograničenja umjetno daje smisao diplomama koje ne nose znanja – u državnoj upravi će ubrzo i kafe-kuharica morati imati ekonomski fakultet i zvanje “ekonomskog analitičara za pitanja kave”, a odvjetnici 9o% zarade ostvaraju na udaranjau pečata na ovrhe, što bi mogla raditi i vrtićka djeca, te na trivijalnim do beskonačnosti razvučenim procesima.
da se kod nas uvede fukncionalan pravosudni sustav, gdje se trvijalni predmeti rješavaju u roku od mjesec dana, i gdje stranka ima pravo braniti sama sebe bez odvjetnika, najveći broj njih bi nastavio karijeru brišući vjetrobrane na benziskim crpkama. ovako, neznanje nam naplaćuju bukvalno guljenjem kože s pomoću huliganskih propisa.
Naše školstvo je postalo svrha samom sebi i bez ikakve je veze sa stvarnošću i za koga se školuju toliki studenti u takvoj maloj državici ?
Zato što su se profešuri sami sebi posvetili…Postali su sami sebi bitni i misle da se na faks ide zbog njih …
No ti MOOC-ovi su dobrodošla konkurencija preskupim sveučilištima….
Možda pojeftine….
I odlično školstvo i znanje ne vrijedi ništa ako nije usklađeno sa gospodarskom politikom države…
No zato Austrijski i Njemački modle obrazovanja i gospodarstva daje odličen rezultate
Ne znam da li ste primijetili,meni to uvijek upada u oči, kako je malo njemačkih sveučilišta pri vrhu raznoraznih rangiranja a najbolje rezultate im daje ekonomija(daleko najveći izvoz)….
Nisam baš vidio niti austrijska sveučilišta na tim listama….
Uključite se u raspravu