Stalni cilj – najbolje medijsko rješenje

Autor: Marta Duić , 01. studeni 2018. u 21:59
Ivana Žulj u UM-u je na novoj funkcijiPD

Nakon što je prije devet mjeseci napustila funkciju Account Directora u agenciji UM Zagreb i pojačala redove agencije Dentsu Aegis Network, Ivana Žulj vratila se u UM gdje je preuzela poziciju Strategy Managera.

Nakon što je prije devet mjeseci napustila funkciju Account Directora u agenciji UM Zagreb i pojačala redove agencije Dentsu Aegis Network, Ivana Žulj vratila se u UM gdje je preuzela poziciju Strategy Managera.

“Razumijevanje potreba brendova i poznavanje tržišta kako bi se ponudilo najbolje medijsko rješenje uvijek je bio i ostao konačni cilj. No, s novom pozicijom moja uloga u toj priči se mijenja. Kao dio UM strateškog tima imam priliku i izazov sudjelovati u postavljanju smjera prema kojem će se pričati medijska priča, kako postojećih tako i budućih klijenata agencije”, izjavila je Ivana Žulj. U jugoistočnoj Europi agencija UM dio je I&F McCann Grupe s agencijama na tržištima u Srbiji, Hrvatskoj, Bugarskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji. UM svjetska mreža, kao dio kompanije IPG Mediabrands, djeluje u više od 100 zemalja i zapošljava više od 4800 ljudi.

 

100 zemalja

u svjetskoj mreži um, dijelu kompanije ipg mediabrands

“Naša agencija s pravom se ponosi medijskim alatima koje je razvila i lokalizirala, a čija implementacija postaje i moja odgovornost. Koristeći ove alate, u kombinaciji s dostupnim tržišnim alatima i relevantnim medijskim znanjem, nadam se kvalitativno i kvantitativno doprinijeti poslovanju agencije. Najčešće nam klijenti daju izazov da budemo proaktivniji i kreativniji. Ovo su kvalitete za koje često u medijskim agencijama nema vremena, a to i je najveći izazov – osigurati da moj rad unutar strateškog tima doprinosi takvom pristupu klijentima, a time i takvoj percepciji i poslovanju, već medijski efikasne, agencije”, zaključuje Žulj.

Komentirajte prvi

New Report

Close