Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Spar certificiran Best Buy Award medaljom u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr
24. travanj 2014. u 09:14
Podijeli članak —
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL

U najnovijem istraživanju omjera cijene i kvalitete Best Buy Award 2014/2015, ispitanici su ocijenili kupovinu delikatesa u Intersparu te kupovinu tjestenine robne marke Spar.

Trgovački lanac Spar od strane hrvatskih građana ocijenjen je titulom najboljeg omjera cijene i kvalitete u dvije iznimno važne prehrambene kategorije: odjel za prodaju delikatesa te trgovačka marka tjestenine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema osvojenom prvom mjestu u navedenim kategorijama, možemo zaključiti kako hrvatski potrošači kupovinu delikatesa u odjelima Interspar trgovina kao i kupovinu tjestenine trgovačke marke SPAR smatraju najboljom kupovinom, odnosno, za novac koji ulože pri kupnji dobivaju vrlo kvalitetan proizvod.

Trgovački lanac Spar od strane hrvatskih građana ocijenjen je titulom najboljeg omjera cijene i kvalitete u dvije iznimno važne prehrambene kategorije: odjel za prodaju delikatesa te trgovačka marka tjestenine.

Prema osvojenom prvom mjestu u navedenim kategorijama, možemo zaključiti kako hrvatski potrošači kupovinu delikatesa u odjelima Interspar trgovina kao i kupovinu tjestenine trgovačke marke SPAR smatraju najboljom kupovinom, odnosno, za novac koji ulože pri kupnji dobivaju vrlo kvalitetan proizvod.

Rezultati su ovo dvaju najnovijih istraživanja provedenih u Hrvatskoj: Best Buy Award Croatia 2014/2015 te Best Buy Award Private Label Croatia 2014/2015 u provedbi švicarske kuće ICERTIAS.

U prvom istraživanju je na uzorku od 1.200 ispitanika opće populacije ispitano mišljenje i iskustvo kupovine za 136 gospodarskih kategorija, dok je na uzorku od 1.200 ispitanika – kupaca i korisnika privatnih robnih marki u Hrvatskoj ispitano 30 kategorija vezanih uz trgovačke robne marke.U navedenim istraživanjima korištena je CAWI – DEEPMA metodologija (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).

Dodatne informacije o metodologiji možete pronaći ovdje.

Autor: Poslovni.hr
24. travanj 2014. u 09:14
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close