Prvo što treba učiniti je provjeriti odakle vlaga ulazi u automobil. Edmund King, predsjednik tvrtke za pomoć na cesti AA, rekao je da ponekad uzrok mogu biti vlažni kaputi i čizme, kao i filter za pelud koji je pun vode. No, najvjerojatniji odgovor je da je kondenzacija uzrokovana curenjem.
“Prvo provjerite filtar za pelud – nalazi se na ulaznoj strani grijača, često ispod ploče ili u plenumskoj komori, području ispod vjetrobranskog stakla u odjeljku motora. Onda pogledajte prostor za rezervni kotač i potražite znakove prodora vode, obično curi oko stražnjih svjetala ili kroz brtvu vrata prtljažnika. Voda također može curiti kroz pregradu. Ovo je ploča između stražnje strane armaturne ploče i odjeljka motora”, objasnio je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu