Autorica teksta je Lana Šutić, content writer, prevoditelj za engleski i španjolski jezik i marketing manager. Lana je stalna autorica na Brand manager portalu za poduzetnike, koji je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima. Portal svojim čitateljima svakodnevno nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.
Content marketing, ta velika promjena u dosadašnjem načinu marketinškog razmišljanja, bio je prisutan i u prošlosti, ali danas sve više preuzima vodstvo među marketinškim aktivnostima. Odlikuje ga sinergija različitih formi i stilova komunikacije s publikom jasno definiranog profila, a njegova najveća zasluga je stvaranje i pričanje inspirativnih priča u kojima promocija branda nije nužno u prvom planu, ali obično ispliva na površinu kao snažan popratni rezultat.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_naivan]
Uključite se u raspravu