U suradnji s udrugom žena oboljelih i liječenih od raka dojke Sve za nju, najveće domaće poduzeće za proizvodnju gljiva Fridrih odlučilo je pokrenuti akciju "Opipaj na vrijeme dok se stvari ne zakuhaju'' i pomoći u prevenciji raka dojke u Hrvatskoj.Kampanju- zanimljiva pakiranja svojih šampinjona kako bi na direktan način ukazali na važnost prevencije i samopregleda grudi- je osmislila reklamna agencija Imago iz Zagreba.
Osim edukativnog dijela, kampanja ima za cilj i financijski pomoći rad udruge Sve za nju jer su u poduzeću Fridrih odlučili od svakog prodanog pakiranja jednu kunu donirati za rad udruge.Petar Fridrih iz tvrtke Fridrih objašnjava kako je sve počelo. "Kad smo odlučili donirati novac i pomoći rad udruge, željeli smo da to ipak bude malo drugačije i malo zanimljivije od obične uplate na račun. Na jednom od druženja s Imagovcima spomenuli smo im našu namjeru. Ne bi Imago bio Imago da nam je dopustio da to napravimo na neki dosadan način. Iskreno, mislili smo da se tu nema što napraviti, a kad su nam prezentirali ideju o edukativnoj etiketi, ponovno smo ostali bez teksta. Uvjereni smo da će ovaj put naš primjer biti taj koji će se kopirati u svijetu, a ne obrnuto, kako se to obično radi", priča Fridrih. Darko Bosnar, Art direktor iz Imaga kaže kako su željeli napraviti puno više od kampanje u kojoj brend donira novac udruzi na način da zalijepi njihov logo na svoje pakiranje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu