Content marketing u današnje vrijeme predstavlja marketinški sadržaj koji ciljna publika želi vidjeti, traži i dijeli s drugima. U content marketingu treba se držati osnovnih smjernica, točnije zaboraviti na onu staru da sadržaj proizvodite isključivo s namjerom da ostvarite trenutačnu prodaju već sadržaj stvarajte s namjerom da svoje kupce informirate, naučite ih nečem novom i zabavite ih. Logika koja stoji iza toga jest ta da ukoliko potencijalnom kupcu kontinuirano i konzistentno pružate korisne i zanimljive sadržaje, on će vas u konačnici nagraditi time što će proizvod ili uslugu kupiti i biti joj lojalan. Vi sadržajem kupcima pokazujete sebe i uvjeravate ih da “posluju” s vama.
Iako se content marketing može ostvariti kroz različite formate poput blogova, video materijala, slika, prezentacija, infografika, webinara, no dobro je te formate kombinirati i nikako ne staviti sav fokus na jedan format. Budući da je sveprisutan i da se većina poslovanja danas obavlja na internetu, content marketing jednostavno treba prigrliti jer je on jedan od najboljih i najučinkovitijih načina da povećate šanse da kupac vaš proizvod kupi, ali i jedan od najučinkovitijih načina da se razlikujete od konkurencije. Problemi mogu nastati prilikom razvoja i implementacije content marketinške strategije, naime nije uvijek tako lako znati gdje točno početi, osobito ako niste uložili puno vremena i energije u content marketing ranije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu