Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Reklame povećale prihode A. Springera

Autor: Tomislav Pili
05. studeni 2015. u 08:48
Podijeli članak —
Povećane i prognoze za 2015./Reuters

Naplatom sadržaja najčitanijeg izdanja Bild prihodi porasli 16 posto.

Njemački izdavački div Axel Springer objavio je u srijedu rast prihoda jer su reklamni prihodi uspjeli anulirati pad naklade tiskanih izdanja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U prvih devet mjeseci kompanija je zabilježila 16 posto više reklamne prihode na 1,5 milijardi eura. Prihodi te vrste čine 63 posto ukupnih prihoda kompanije. Dobar rezultat u dosadašnjem dijelu godine naveo je kompaniju da podigne poslovne prognoze za ovu godine. Springer sada očekuje rast prihoda oko pet posto dok je ranije očekivao rast između dva i tri posto. U tom kontekstu valja naglasiti kako će reklamno tržište u Njemačkoj ove godine porasti dva posto, govore procjene. No, po prvi puta bi prihodi od internetskog oglašavanja nadmašili one iz tiskanih izdanja.

Njemački izdavački div Axel Springer objavio je u srijedu rast prihoda jer su reklamni prihodi uspjeli anulirati pad naklade tiskanih izdanja.

U prvih devet mjeseci kompanija je zabilježila 16 posto više reklamne prihode na 1,5 milijardi eura. Prihodi te vrste čine 63 posto ukupnih prihoda kompanije. Dobar rezultat u dosadašnjem dijelu godine naveo je kompaniju da podigne poslovne prognoze za ovu godine. Springer sada očekuje rast prihoda oko pet posto dok je ranije očekivao rast između dva i tri posto. U tom kontekstu valja naglasiti kako će reklamno tržište u Njemačkoj ove godine porasti dva posto, govore procjene. No, po prvi puta bi prihodi od internetskog oglašavanja nadmašili one iz tiskanih izdanja.

Axel Springer od prošlog je mjeseca započeo s novom praksom naplate sadržaja na svom najčitanjem izdanju, portalu tabloida Bild. Sadržaj je za čitatelje besplatan ako sadrži i reklame. Za tekstove bez reklama čitatelji pak moraju platiti mjesečnu pretplatu. Snažniji ulazak u digitalnu utakmicu omogućit će i američki poslovni portal Business Insider koji je Axel Springer kupio prošlog mjeseca, kao i lansiranje europskog izdanja portala Politico početkom godine.

Izvršni direktor kompanije Matthias Döpfner u priopćenju je naveo kako je rast ovogodišnji prioritet kompanije, prenosi Reuters. "Vidimo velik potencijal u našem reklamnom modelu te novinskim brendovima u Europi, ali također, sve više, i na engleskom govornom području", dodao je Döpfner. 

Autor: Tomislav Pili
05. studeni 2015. u 08:48
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close