Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Rebrendingom do rasta od 10 posto

Autor: Marta Duić
16. studeni 2015. u 22:01
Podijeli članak —
Preuređena trgovina bio&bio u Zagrebu

Dio potrošača je bio&bio percipirao kao trgovinu rezerviranu samo za usku skupinu ljudi, kaže Žana Hinek, voditeljica prodaje i marketinga Biovege.

Sveukupna prodaja bio&bio trgovina ekoproizvodima nakon rebrendinga porasla je 10 posto. Rebranding bio&bio trgovina izveden je u suradnji s agencijama Brandoctor, Bruketa&Žinić OM i Brigada. "Bio&bio je oduvijek bio pionir na hrvatskom tržištu organskih proizvoda.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nakon više od desetljeća na tržištu, cilj nam je bio otići i korak dalje te promijeniti svijest i navike velikog dijela potrošača koji su organske proizvode neispravno percipirali kao neukusne i skupe, a bio&bio kao trgovinu rezerviranu samo za usku skupinu ljudi˝, tvrdi Žana Hinek, voditeljica prodaje i marketinga Biovege, vlasnika bio&bio trgovina.

Sveukupna prodaja bio&bio trgovina ekoproizvodima nakon rebrendinga porasla je 10 posto. Rebranding bio&bio trgovina izveden je u suradnji s agencijama Brandoctor, Bruketa&Žinić OM i Brigada. "Bio&bio je oduvijek bio pionir na hrvatskom tržištu organskih proizvoda.

Nakon više od desetljeća na tržištu, cilj nam je bio otići i korak dalje te promijeniti svijest i navike velikog dijela potrošača koji su organske proizvode neispravno percipirali kao neukusne i skupe, a bio&bio kao trgovinu rezerviranu samo za usku skupinu ljudi˝, tvrdi Žana Hinek, voditeljica prodaje i marketinga Biovege, vlasnika bio&bio trgovina.

Anja Bauer Minkara, senior brend consultant iz Brandoctora pojasnila je kako su analizirali brend uz pomoć prodajnog osoblja, vlasnika i potrošača te ističe kako su se kao najveća komparativna prednost istaknuli bio&bio prodavači koji svojim znanjem, ljubaznošću i vlastitim primjerom potiču na pozitivnu organsku promjenu kod kupaca. "Istinite priče zaposlenika postale su središtem novog brenda i komunikacije koja je svježija i više prijateljski nastrojena", poručila je Anja Bauer Minkara, senior brend consultant iz Brandoctora.

Cilj je bio kroz novi prostorni identitet i organizaciju prostora povećati učinkovitost dućana, a za taj zadatak je bila zadužena Brigada. Inače, bio&bio je nedavno otvorio dva nova zagrebačka prodajna mjesta u trgovačkom centru City Centru East te u Oktogonu, a rebrending je za sada implementiran u još pet prodavaonica u Zagrebu, Splitu i Osijeku. 

Autor: Marta Duić
16. studeni 2015. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close