Hrvatski vinari dobili su novi vizualni identitet koji bi im trebao pomoći pri boljem plasmanu na inozemna tržišta.
Natječaj za kreiranje identiteta raspisala je Hrvatska gospodarska komora (HGK), a među 40 prijava kao najbolje izabrano je rješenje Studija Cuclić. Podršku projektu, čiji je cilj brendiranje Vina Croatia na svjetskoj vinskoj karti te ga učiniti prepoznatljivim kroz kvalitetu i pristupačnu cijenu, dalo je i Ministarstvo poljoprivrede. Ministar poljoprivrede Tihomir Jakovina prilikom predstavljanja pobjedničkoga rješenja najavio je i dodatne mjere koje bi trebale pomoći sektoru vina. Putem Nacionalnoga programa za vino iz Europskoga poljoprivrednog garancijskog fonda (EAGF) vinarima će od 2014. do 2016. na raspolaganju biti 11,8 milijuna eura te 10,8 milijuna od 2017. do 2018. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu