Razvoju vinarstva 22,6 milijuna eura

Autor: Josipa Ban /VLM , 19. ožujak 2013. u 22:00
Novi vizualni identitet

Cilj je upisivanje brenda Vina Croatia na svjetsku vinsku kartu.

Hrvatski vinari dobili su novi vizualni identitet koji bi im trebao pomoći pri boljem plasmanu na inozemna tržišta.

Natječaj za kreiranje identiteta raspisala je Hrvatska gospodarska komora (HGK), a među 40 prijava kao najbolje izabrano je rješenje Studija Cuclić. Podršku projektu, čiji je cilj brendiranje Vina Croatia na svjetskoj vinskoj karti te ga učiniti prepoznatljivim kroz kvalitetu i pristupačnu cijenu, dalo je i Ministarstvo poljoprivrede. Ministar poljoprivrede Tihomir Jakovina prilikom predstavljanja pobjedničkoga rješenja najavio je i dodatne mjere koje bi trebale pomoći sektoru vina. Putem Nacionalnoga programa za vino iz Europskoga poljoprivrednog garancijskog fonda (EAGF) vinarima će od 2014. do 2016. na raspolaganju biti 11,8 milijuna eura te 10,8 milijuna od 2017. do 2018. godine.

Bespovratnim sredstvima financirat će se restrukturiranje i konverzija vinograda, investicije u vinarije i objekte za trženje vina te promocija vina na tržištima trećih zemalja. U realizaciji programa, rekao je Jakovina, obavezno je i učešće korisnika u iznosu od 50 posto prihvatljivih troškova. Zajedno s Đurom Horvatom, bivšim predsjednikom Udruženja vinara pri HGK te direktorom Agrokor vina, Jakovina se složio da je projekt "odličan", no da će trebati pričekati prve rezultate, odnosno prepoznatljivost koju bi novi vizualni identitet trebao donijeti hrvatskim vinarima. Osim tržišta EU, istaknuo je Horvat, domaćim vinarima, koji su u 2011. na nešto više od 20 tisuća hektara zemlje proizveli 1,4 milijuna hektolitara vina, trenutačno je jako atraktivna Poljska, u kojoj je razina potrošnje vina jako mala, samo nekoliko litara po stanovniku.

Velik potencijal vide i u azijskom tržištu. Važno je, objasnio je Horvat, da će projektom biti obuhvaćeni svi vinari, bez obzira na to jesu li dio Udruženja vinara. Vanja Cuclić, vlasnik Studija Cuclić, objasnio je da se vizulani identitet sastoji od osnovoga vizualnog identiteta te podidentiteta čiji je cilj istaknuti specifičnosti svake regije, Dalmacije, Istre i Kvarnera, Slavonije te kontinentalne Hrvatske. 

Komentirajte prvi

New Report

Close