Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Radite u medijima i koristite Facebook za posao? Ova e-knjiga je za vas

Autor: Tomislav Hrastovčak
23. travanj 2013. u 10:09
Podijeli članak —
Screenshot

Tvrtka iSTUDIO izdala je e-knjigu namijenjenu medijima koji su prisutni na društvenim mrežama.

Tvrtka iSTUDIO nedavno je u sklopu svog projekta Mediatoolkit izdala e-knjigu 'How to master traditional media with social media', namijenjenu medijima koji su prisutni na društvenim mrežama. E-knjiga je pisana na engleskom jeziku, a u njoj se mogu pronaći savjeti kako primjerice povećati interakciju korisnika na Facebooku ili iskoristiti društvene mreže za povećanje prometa na web stranici. Vezano za ovaj projekt postavili smo nekoliko pitanja Ivoru Biharu, product manageru u iSTUDIJU.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Što vas je ponukalo da napravite e-knjigu?

Tvrtka iSTUDIO nedavno je u sklopu svog projekta Mediatoolkit izdala e-knjigu 'How to master traditional media with social media', namijenjenu medijima koji su prisutni na društvenim mrežama. E-knjiga je pisana na engleskom jeziku, a u njoj se mogu pronaći savjeti kako primjerice povećati interakciju korisnika na Facebooku ili iskoristiti društvene mreže za povećanje prometa na web stranici. Vezano za ovaj projekt postavili smo nekoliko pitanja Ivoru Biharu, product manageru u iSTUDIJU.

Što vas je ponukalo da napravite e-knjigu?

Rekli bismo da je izrada e-knjige ustvari logičan slijed dosadašnjeg poslovanja. Budući da kao agencija radimo edukacije klijentima o social media marketingu i njegovim mogućnostima, složili smo se da bi konkretno za medijsku nišu mogli izaći s e-knjigom kao vodičem za medije koji su prisutni na društvenim mrežama, a možda i kao motivatorom za one koji još to nisu. Imamo velikog iskustva koja smo stekli u suradnji s desetak vodećih europskih medija u vidu njihovog digitalnog i social media poslovanja, te smo htjeli to stečeno znanje sažeti i prenijeti na širu publiku u medijskom prostoru.

Kome je e-knjiga namijenjena?

Praktički svakome tko ima ikakvog interesa na internetu kao medijskom prostoru. Social media je novi, odnosno danas više niti nije tako 'novi' kanal komunikacije kojemu se treba prilagoditi, a e-knjiga nudi neke osnove kako to napraviti kvalitetno.

Koliko ljudi je radilo na njoj i tko su autori?

E-knjiga je zajednički proizvod iSTUDIJA u kojemu je gotovo svatko imao svoje prste, a „core“ ekipu je činio Mediatoolkit tim. Trudili smo se da svaki dio piše osoba koja je dobro upoznata s temom koja je u tom dijelu predviđena.

Kakve su reakcije na e-knjigu?

Zadovoljni smo rezultatima i dobili smo jako dobre reakcije, čak i međunarodne, što nas veseli jer je iz istog razloga e-book pisan na engleskom. Naime, cilj nam je globalno tržište što zahtjeva prilgođavanje po pitanju jezika, a vjerujemo da ljudima koji imaju namjeru baviti se onlineom i društvenim mrežama u Hrvatskoj to ne predstavlja problem.

Autor: Tomislav Hrastovčak
23. travanj 2013. u 10:09
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close