Prvi hrvatski poslovni časopis samo za žene

Autor: Sergej Novosel Vučković , 14. siječanj 2021. u 22:00
Foto: Pixabay

Izdavač je zagrebačka udruga Međunarodna Mreža poslovnih žena.

Žénial piše o ženskim dostignućima i promiče njihovu poduzetničku kulturu Novi časopis pojavio se krajem prošle godine na domaćoj medijskoj sceni. Izdavač je zagrebačka udruga Međunarodna Mreža poslovnih žena, a ime magazina je Žénial (tako, s akcentom) i jedini je hrvatski poslovni magazin za – žene.

Izlazit će četiri puta godišnje, u virtualnom obliku, a dostupan je besplatno na stranici mrezazena.com. Glavna urednica Ivana Radić, predsjednica udruge i čelnica tvrtke Present communications, objasnila je zašto se Mreža odlučila na ovakav medijski iskorak.

“Časopis, pa makar i ovako digitalan, izvrstan je način promicanja ženske poduzetničke kulture te promocija žena, ženskog poslovanja, dostignuća i svega što žene čini ponosnima. Namijenjen je svim poduzetnicama, malim i velikim tvrtkama, poslovnim ženama u raznim industrijama, ženama u znanosti i obrazovanju, studenticama koje žele pronaći svoje uzore i svim ženama kojima su potrebni pozitivni primjeri i koje se žele razvijati u poslovnom i osobnom smislu”, poručuje Radić.

U uvodniku prvog broja istaknula je i da je časopis podsjetnik svim ženama koliko mogu biti poduzetne, hrabre, ustrajne, posebne, originalne, autentične.

Žénial u imenu odražava igru riječi – na francuskom génial znači odlično, genijalno, super, a fonetski na hrvatskom opisuje da su takve i same žene.

Časopis je od prvog broja, koji ima 30 stranica, podijeljen da obuhvaća sve što poslovnu ženu, ali zasigurno i muškarca, zanima, od teme broja (osvrt Mreže poslovnih žena na 2020. i planovi za 2021.), financijskog kutka, poslovnog razvoja do turizma, osobnog rasta i zone zdravlja.

Autorice su članice udruge, ali glavna urednica Ivana Radić poziva i sve čitateljice da se jave sa svojim pričama, savjetima, proizvodima i uslugama koje će Žénial predstaviti.

A kako pišu autorice u temi broja, da je “jedno sigurno, iako ništa više neće biti isto kao prije krize, poduzetnice su spremne na nove okolnosti i nove izazove”, nadaju se da je ovo početak novih poslovnih suradnji, druženja i novih uspjeha.

Komentirajte prvi

New Report

Close