Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Problemi uoči IPO-a: Svaki treći član Twittera uopće ga ne koristi

Autor: Poslovni.hr
20. listopad 2013. u 16:03
Podijeli članak —
Thinkstock

Podaci bi mogli utjecati na očekivanu javnu ponudu dionica na Newyorškoj burzi sredinom studenoga.

Prema Reutersovoj i Ipsosovoj anketi provedenoj na 1.067 registriranih članova Twittera, njih 36 posto uopće ne koristi njegove usluge te društvene mreže, a sedam posto je izjavilo da je zatvorilo račun. Podaci bi mogli utjecati na očekivanu javnu ponudu dionica na Newyorškoj burzi sredinom studenoga. Za usporedbu, tek sadam posto korisnika Facebooka ne koristi usluge te društvene mreže, a pet posto je zatvorilo račun pokazuju podaci ankete provedene na 2.440 članova Facebooka.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Oni koji su odustali od Twittera navode različite razloge – od manjka prijatelja na mreži pa do nerazumijevanja načina korištenja. Twitter je Reutersu odbio komentirati rezultate ankete, dodajući da još ima vremena do IPO-a. 

Prema Reutersovoj i Ipsosovoj anketi provedenoj na 1.067 registriranih članova Twittera, njih 36 posto uopće ne koristi njegove usluge te društvene mreže, a sedam posto je izjavilo da je zatvorilo račun. Podaci bi mogli utjecati na očekivanu javnu ponudu dionica na Newyorškoj burzi sredinom studenoga. Za usporedbu, tek sadam posto korisnika Facebooka ne koristi usluge te društvene mreže, a pet posto je zatvorilo račun pokazuju podaci ankete provedene na 2.440 članova Facebooka.

Oni koji su odustali od Twittera navode različite razloge – od manjka prijatelja na mreži pa do nerazumijevanja načina korištenja. Twitter je Reutersu odbio komentirati rezultate ankete, dodajući da još ima vremena do IPO-a. 

Twitter je objavio da je na kraju rujna imao 232 milijuna aktivnih korisnika, što znači one koji društvenu mrežu koriste najmanje jednom mjesečno. To je rast od 6,1 posto u odnosu na kraj lipnja. Njegovi prihodi u trećem su se kvartalu više nego udvostručili u godinu dana te su iznosili 168,8 milijuna dolara. Neto gubitak se utrostručio na 64,4 milijuna dolara. Očekuje se da će Facebook za isto razdoblje prijaviti 1,9 ilijardi dolara prihoda. 

Autor: Poslovni.hr
20. listopad 2013. u 16:03
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close