Kada u godini grozomorne pandemije, koja je sasjekla globalna tržišta, uspijete prodati više od 20.000 debitantskih automobila koje ste predstavili tek tri mjeseca prije nego je svijet prvi put uopće čuo za fatalni koronavirus, a pritom je riječ o modelu koji utjelovljuje iskorak kojim se zauvijek transformira sve ono na čemu je izgrađen jedan antologijski brend, znači da ste pokrenuli revoluciju.
A ona vas nije pojela. Takvim se, gotovo sudbinskim raspletom, danas diči veliki Porsche, proizvođač automobila čijem je renomeu u automotive svijetu suvišno dodjeljivati epitete. Njegovoj “revoluciji” ime je Taycan.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu