Sudionike Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji se održava od 14. do 17. travnja 2016. u rovinjskom hotelu Lone u organizaciji HURA-e i IAB-a očekuju predavanja svjetski priznatih stručnjaka za komunikacije, brendiranje i oglašavanje. Nova poznata i utjecajna imena iz industrije koja dolaze na Dane komunikacija su – Kerrie Finch, osnivačica i izvršni direktor agencije FinchFactor, Ivan Pols, kreativni direktor iz agencije Adam&EveDDB te Francesco Urso, brend menadžer iz kompanije Procter&Gamble.
Nakon PR karijere u uspješnoj agenciji Wieden+Kennedy Amsterdam, Kerrie Finch je 2009. godine osnovala agenciju FinchFactor, na čijem je čelu već sedam godina. Agencija danas ima urede u Londonu, Amsterdamu i Los Angelesu te je poznata kao vodeća agencija za reputacijski menadžment globalnih brendova. Kerrieino iskustvo u komunikacijama uključuje i nastupe na festivalima poput Cannes Lions i Eurobesta te rad s potrošačkim tehnologijama, lifestyleom, umjetnosti i zabavom. Predavanjem na Danima komunikacija Kerrie Finch suočit će se s lažima vezanim uz podjele i razdvajanja vezana uz PR i oglašavanje u trenutcima kada međunarodna kreativna industrija prolazi kroz svoju najdrastičniju preobrazbu. Uz strategije društvenih mreža, mobile i brand content, koji su marketing miks učinili izvanrednim, Kerrie će propitkivati zašto se brendovi i agencije i dalje oslanjaju na stare modele koji se prema PR i marketinškim agencijama odnose kao prema izvanzemaljskim planetima, koji se kreću u svojim udaljenim galaksijama. Stručnjakinja za reputacijski menadžment podijelit će i nekoliko ključnih istina o radu u globalnoj kreativnoj industriji, među kojima je i ona koja kaže da je PR gravitacijsko središte svih komunikacijskih univerzuma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu