Dizajner Filip Korić i copywriter Ivan Žanetić dvojac su studija Candypepper iz Požege, koji je svoj grad gotovo preporodio jednim jedinim sloganom.
Oni su, naime, u suradnji s tamošnjom Turističkom zajednicom i samim Gradom, proveli brendiranje Požege, stvorivši Brda&doline, logo kojim će se slavonski grad, središte zlatne doline, promovirati u Hrvatskoj, a i svijetu. "Pri kreiranju slogana i svega vezanog uz brend uvijek se vodite željama i potrebama klijenta, jer oni svoj brend poznaju bolje od vas. Pri tome vodite računa o konkurentskim brendovima i povijesti oglašavanja svog brenda te trendovima i aktualnim praksama u oglašivačkoj industriji. Ne zvuči kao magija, ali ako se dovoljno dobro izvede, može joj se približiti", objašnjava kreativni dvojac koji je svoj studio pokrenuo 2016.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu