Dobro odijelo možda ne čini čovjeka, ali u poslovnom svijetu ipak je neizostavan odjevni predmet. I premda je bitno da odražavaju ozbiljnost i profinjenost – barem izvana – iznutra mogu odražavati karakter osobe koja ih nosi.
Upravo su zato Dragan Blažić i Anja Stehlik prije dvije godine osmislili Tsunami perosnalizirana odijela koja s unutarnje strane imaju likru na koju se mogu aplicirati različiti uzorci ili ilustracije. Tsunami odijela su u potpunosti hrvatski proizvod, od izrade krojeva do najmanjeg detalja, a uskoro bi se mogla naći i na stranim tržištima.Ideja za proizvodnju Tsunami odijela, priča nam Dragan Blažić, došla je iz vlastitih želja i potreba te njegovog osobnog "surferskog lifestylea". Blažić se, naime, već 20 godina aktivno bavi surfanjem, a s kolegom Goranom Škrtićem ima i Tsunami surf školu. "Izabrali smo ime 'Tsunami' jer je to prirodna pojava, jedan od elemenata u kojem živimo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu