Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Poslovno/surfersko odijelo

Autor: Majda Žujo
18. lipanj 2013. u 15:25
Podijeli članak —
Tsunami odijela potpuno su hrvatski proizvod: od kroja do dugmadi

Izvana profinjeno odijelo krije totalno lude ilustracije. To su Tsunami kreacije Dragana Blažića i Anje Stehlik o kojima piše Majda Žujo.

Dobro odijelo možda ne čini čovjeka, ali u poslovnom svijetu ipak je neizostavan odjevni predmet. I premda je bitno da odražavaju ozbiljnost i profinjenost – barem izvana – iznutra mogu odražavati karakter osobe koja ih nosi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Upravo su zato Dragan Blažić i Anja Stehlik prije dvije godine osmislili Tsunami perosnalizirana odijela koja s unutarnje strane imaju likru na koju se mogu aplicirati različiti uzorci ili ilustracije. Tsunami odijela su u potpunosti hrvatski proizvod, od izrade krojeva do najmanjeg detalja, a uskoro bi se mogla naći i na stranim tržištima.Ideja za proizvodnju Tsunami odijela, priča nam Dragan Blažić, došla je iz vlastitih želja i potreba te njegovog osobnog "surferskog lifestylea". Blažić se, naime, već 20 godina aktivno bavi surfanjem, a s kolegom Goranom Škrtićem ima i Tsunami surf školu. "Izabrali smo ime 'Tsunami' jer je to prirodna pojava, jedan od elemenata u kojem živimo.

Dobro odijelo možda ne čini čovjeka, ali u poslovnom svijetu ipak je neizostavan odjevni predmet. I premda je bitno da odražavaju ozbiljnost i profinjenost – barem izvana – iznutra mogu odražavati karakter osobe koja ih nosi.

Upravo su zato Dragan Blažić i Anja Stehlik prije dvije godine osmislili Tsunami perosnalizirana odijela koja s unutarnje strane imaju likru na koju se mogu aplicirati različiti uzorci ili ilustracije. Tsunami odijela su u potpunosti hrvatski proizvod, od izrade krojeva do najmanjeg detalja, a uskoro bi se mogla naći i na stranim tržištima.Ideja za proizvodnju Tsunami odijela, priča nam Dragan Blažić, došla je iz vlastitih želja i potreba te njegovog osobnog "surferskog lifestylea". Blažić se, naime, već 20 godina aktivno bavi surfanjem, a s kolegom Goranom Škrtićem ima i Tsunami surf školu. "Izabrali smo ime 'Tsunami' jer je to prirodna pojava, jedan od elemenata u kojem živimo.

Točnije značenje same riječi je nešto što nosi za sobom val uzrokovan nekom akcijom, u ovom slučaju potresom, odnosno pomakom tektonskih ploča pod morem. Odijela po mjeri su kao ideja proizašla iz estetskih razloga – nešto što lijepo stoji čovjeku kao odjevni predmet, a istodobno je kombinacija materijala kojeg koristimo u surfanju. To je samo benefit u izradi koju koristimo u odijelima", priča nam Blažić dodajući kako su materijali od kojih su odijela sastavljena dijelom elastični i udobni za nošenje. U svojoj su unutrašnjosti odijela ilustrirana po želji kupca, dok s vanjske strane predstavljaju klasiku i dizajn u skladu s trendovima. To znači da onaj tko ih poželi nositi sam može sudjelovati u kreativnom procesu i po želji odabrati model te personaliziranu ilustraciju. Postoji pet osnovna modela muških te tri modela ženskih modela, ali i njihove varijacije.

Rađeni su od štofova različitih dezena od svile i vune, kašmira ili pamuka, ovisno o tome što kupac želi."Dugmad, kao detalj izrađujemo od kompozitnog materijala, kao mala igra tehnologije, hi-tech materijala i ručnog rada, Time, osim svojim estetskim izgledom dodajem težinu i kvalitetu", kaže nam Dragan koji za odijela izrađuje i karbonske pločice u obliku surf daske, a jedna takva pločica postavlja se umjesto četiri gumba koja inače idu na rukave sakoa. Upravo je dugmad i poveznica ovih odijela sa surfanjem, jer se od karbona izrađuju daske za surfanje. No iako je ideja došla iz surferskog svijeta, Blažić kaže kako su Tsunami odijela za sve ljude koji imaju neki hobi, bilo da radi o sportu, glazbi, umjetnosti ili nečem drugom. Dakle, nisu namijenjena samo surferima."Naprotiv, Tsunami odijela namijenjena su svima koji svoje ideje, želje, emocije, kreacije, maštu, fetiše, ljubavi i slično, pretaču u svoj svakodnevni život, bilo da se radi o poslovnom čovjeku, mladoženji, ili 'casual' tipu osobe. Bitno da se pritom osjećaju udobno i lijepo, u kojoj god prilici se nalazili", ističe Blažić dodajući ipak kako su poslovni ljudi njihov glavni cilj i najviše narudžbi, logično, dobivaju upravo od ljudi koji njihova personalizirana odijela mogu nositi svaki dan.

Dvije godine nakon što su pokrenuli projekt kaže da su vrlo zadovoljni jer su ljudi prepoznali i prihvatili to što su ponudili tržištu. Muška odijela za sada su traženija nego ženska, a osim među poslovnjacima, prihvaćena su i među poznatim osobama. Tako su ih promovirali poznati sportaši i glazbenici, a među njima su i violončelisti Stjepan Hauser i Luka Šulić koji su Tsunami odijela odabrali i za koncert s Eltonom Johnom.Cijene Tsunami odijela se kreću od 2200 do 3500 kuna, ovisno o zahtjevnosti, materijalu i kroju, a zasad se mogu naručiti ili kupiti u Puli u Tsunami studiju. Osim narudžbi iz Hrvatske, Blažić kaže kako već imaju i narudžbe iz Engleske. Ipak, još nemaju potrebe za proširenjem proizvodnje, iako kroz neko vrijeme planiraju izlazak na vanjsko tržište, ali i kreiranje novih modela odijela i popratnog sadržaja.

Autor: Majda Žujo
18. lipanj 2013. u 15:25
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close