Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Poslovni.hr ušao u Top 15 hrvatskog weba

Autor: Poslovni dnevnik
15. studeni 2012. u 22:01
Podijeli članak —
Poslovni.hr ušao je u Top 15 hrvatskog weba

Nakon redizajna Poslovni.hr zabilježio porast posjeta od 25,5 posto.

Istraživanje gemiusAudience za listopad 2012. pokazalo je odlične rezultate za sve digitalne platforme Styrije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Već prvi mjesec nakon redizajna portal Poslovni.hr ostvario je rekordnu posjećenost od 235.916 čitatelja čime je potvrdio vodeću poziciju među poslovnim web stranicama i svrstao se u 15 najposjećenijih stranica na hrvatskom webu ."Redizajn se pokazao odličnim korakom. Sadržaj je pregledniji, imamo mogućnosti prezentacije kojima čitateljima dajemo dodanu vrijednost, a reakcije korisnika i poslovnih partnera su jako dobre", rekla je urednica portala Branka Suvajac i najavila nova iznenađenja za čitatelje.I partnerski portali pod okriljem Styrije ostvarili su odlične rezultate: 24sata.hr zauzeo je prvu poziciju na ljestvici ispred Index.hr-a i net.hr-a, a svoje rekorde postigli su i specijalizirani portali zdravakrava.hr i budi.in.Prema gemiusAudienceu web stranice 24sata.hr posjetilo je 926.565 posjetitelja, što je porast od gotovo sedam posto, na drugom je mestu Index.hr as 905.604 posjete, a na trećem se nalazi net.hr as 902.088 posjeta.Vecernji.hr zabilježio je gotovo šest posto više posjeta, odnosno 656.672 čitatelja. Portal zdravakrava.hr sa159.160 čitatelja bilježi odličan rast od deset posto, a odličnim se porastom može pohvaliti i budi.in: njega je došlo posjetiti 139.530 čitatelja, što je respektabilan rast od 15 posto.Gastro.hr također jer rastao nešto više od pet posto (63.535 čitatelja), a Pametna kuna (unutar 24sata.hr) zabilježila je 103.880 posjeta, odnosno porast od velikih 18 posto, pokazuje novo službeno istraživanje gemiusAudiencea.

Istraživanje gemiusAudience za listopad 2012. pokazalo je odlične rezultate za sve digitalne platforme Styrije.

Već prvi mjesec nakon redizajna portal Poslovni.hr ostvario je rekordnu posjećenost od 235.916 čitatelja čime je potvrdio vodeću poziciju među poslovnim web stranicama i svrstao se u 15 najposjećenijih stranica na hrvatskom webu ."Redizajn se pokazao odličnim korakom. Sadržaj je pregledniji, imamo mogućnosti prezentacije kojima čitateljima dajemo dodanu vrijednost, a reakcije korisnika i poslovnih partnera su jako dobre", rekla je urednica portala Branka Suvajac i najavila nova iznenađenja za čitatelje.I partnerski portali pod okriljem Styrije ostvarili su odlične rezultate: 24sata.hr zauzeo je prvu poziciju na ljestvici ispred Index.hr-a i net.hr-a, a svoje rekorde postigli su i specijalizirani portali zdravakrava.hr i budi.in.Prema gemiusAudienceu web stranice 24sata.hr posjetilo je 926.565 posjetitelja, što je porast od gotovo sedam posto, na drugom je mestu Index.hr as 905.604 posjete, a na trećem se nalazi net.hr as 902.088 posjeta.Vecernji.hr zabilježio je gotovo šest posto više posjeta, odnosno 656.672 čitatelja. Portal zdravakrava.hr sa159.160 čitatelja bilježi odličan rast od deset posto, a odličnim se porastom može pohvaliti i budi.in: njega je došlo posjetiti 139.530 čitatelja, što je respektabilan rast od 15 posto.Gastro.hr također jer rastao nešto više od pet posto (63.535 čitatelja), a Pametna kuna (unutar 24sata.hr) zabilježila je 103.880 posjeta, odnosno porast od velikih 18 posto, pokazuje novo službeno istraživanje gemiusAudiencea.

Autor: Poslovni dnevnik
15. studeni 2012. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close