Poslovni.hr bilježi novi rekord čitanosti i porast od 7,7%!

Autor: Poslovni dnevnik , 19. ožujak 2014. u 16:55
Poslovni.hr bilježi novi rekord čitanosti i porast od 7,7%!

Novi rezultati istraživanja gemiusAudience pokazuju daljnji rast čitanosti portala poslovni.hr.

U veljači je posjećenost portala poslovni.hr porasla za 7,73 % te je ostvaren novi rekord čitanosti. Tako je poslovne vijesti na našem portalu pratilo čak 341.366 korisnika interneta u Hrvatskoj, pokazuju rezultati istraživanja gemiusAudience.

Poslovni.hr tako se još jednom potvrđuje kao lider među portalima iz business segmenta, ostvarivši čak osam puta veću posjećenost od prvog konkurenta! Brze i provjerene informacije iz Hrvatske i svijeta, intervjui s istaknutim gospodarstvenicima, inspirativne priče uspješnih poduzetnika te najaktivniji poslovni forum u zemlji privlače svaki mjesec nove čitatelje dok su za postojeće standardna destinacija za pregled tema iz ekonomije.

“Ekipa portala Poslovni.hr zahvaljuje svojim dosadašnjim čitateljima na ukazanom povjerenju. Naš trud da vam svakoga dana donesemo kvalitetne i korisne informacije, analize i vijesti sa svih tržišta, posebice tržišta rada, naišao je na plodno tlo. Ove godine posebno ćemo se posvetiti malom i srednjem poduzetništvu, ne samo kroz članke nego i kroz edukacijske i ostale programe. Upravo nedavno pokrenuli smo specijal s vrijednim online-edukacijama (poslovni.hr/online-edukacija) za male i srednje poduzetnike. Dovoljno je besplatno registrirati se, ispuniti formular, i ako zadovoljavate uvjete ostvarujete pravo pristupa vrlo vrijednom sadržaju s online-edukacijama u kojemu možete naučiti koje su najčešće zamke u koje poduzetnici padaju kada pokreću novi posao, kako se oglašavati na internetu, kako kreirati prodajnu cijenu koja će privući kupce,  sve što vas je zanimalo o edukacijama i računovodstvu, kako se pripremiti za intervju za posao i slično. Još jednom hvala na ukazanom povjerenju, čitajte nas i dalje”, izjavila je Branka Suvajac, urednica portala Poslovni.hr.

Ostali Styrijini portali u veljači su također ostvarili dobre rezultate te potvrdili dominantnu poziciju ove digitalne grupacije na hrvatskom tržištu. S čak tri portala u top 6 – 24sata.hr na prvom, njuskalo.hr na trećem i vecernji.hr na šestom mjestu – te ostalim specijaliziranim web stranicama koje redom drže vodeće pozicije u svojim kategorijama, Styria doseže do više od 70 % korisnika interneta u Hrvatskoj. Nedavno je svoj portfolio proširila i s tri web servisa nad kojima je preuzela potpuno ili djelomično vlasništvo – jelovnik.hr, popustolovac.hr i mojkvart.hr.  Novim akvizicijama tako Styria nastavlja razvoj svojeg digitalnog poslovanja u Hrvatskoj.

Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 100 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.

Komentirajte prvi

New Report

Close